Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:288666
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.02.2006.
Language: Latvian
Level: Academic
Literature: 29 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācijas    3
  Ievads    6
1.  Mārketings, tā nozīme uzņēmējdarbībā    8
1.1.  Mārketinga būtība    10
1.2.  Mārketinga telekomunikāciju sistēma un tās elementi    11
1.2.1.  Reklāma un tās veidošanās process    16
1.2.2.  Reklāmas izplatīšanas līdzekļu izvēle    24
1.2.3.  Realizācijas veicināšanas stimulēšana    29
1.2.4.  Sabiedriskās saskares    30
1.3.  Mārketinga pētījumu nepieciešamība    31
1.4.  Mārketinga izmaksu plānošana un kontrole    35
2.  Mobilo sakaru vieta un loma tautsaimniecībā    36
2.1.  Mobilo sakaru dalībnieki – operatori Latvijā    40
2.2.  Latvijas mobilo sakaru operatoru piedāvājuma izvērtējums    43
3.  Mobilo sakaru operatoru LMT un Tele2 mārketinga darbības analīze    48
3.2.  Noieta paplašināšana uz prēmiju bāzes un konkursi    51
4.  Mobilo telekomunikāciju operatoru reklāmas efektivitātes pētījums    53
4.1.  Pētījuma metodoloģijas pamatojums    53
4.2.  Pētījuma rezultātu analīze    55
  Secinājumi un priekšlikumi    69
  Izmantotā literatūra    71
  Pielikumi    73
Extract

Mūsdienās ekonomiskā, sabiedriskā un politiskā pasaule kļūst arvien sarežģītāka. Valsts tautsaimniecībai attīstoties, pieaug cilvēku vajadzības. Tehnoloģiskā attīstība ne tikai palīdz tās apmierināt, bet dod arī impulsu jaunām nepieciešamībām, bez kurām cilvēks šodien nevar sevi iedomāties, piemēram, bez mobilā tālruņa. Informācijas laikmetā visas tās vides, kurās cilvēks uzturas un kuras pats veido, kļuvušas ļoti dinamiskas. Tas, kurš noguļ izmaiņas, var gluži vienkārši tikt sabradāts.
Lai uzņēmums šajā aprakstītajā situācijā būtu spējīgs darboties - tam nepieciešams būt saskaņotam un koordinētam tā iekšienē. Tam jābūt organiski saistītam ar apkārtējām vidēm, sfērām, lai veiksmīgi izprastu klientus, pārdot tiem savus pakalpojumus un palikt tiem labs draugs.
Bakalaura darba tēma - "Mārketinga darbības analīze Latvijas mobilo telekomunikāciju tirgū".
Darba mērķis ir novērtēt Latvijas mobilo operatoru mārketinga aktivitātes, parādīt, kā tiek pielietots mārketings mūsdienu klienta piesaistīšanai un noturēšanai, kā arī sagatavot ieteikumus esošās mārketinga darbības uzlabošanai.
Tirgus ir tas, kas nosaka, būt vai nebūt uzņēmumam, lai veiksmīgi attīstītos gan ražošana, gan pārdošana. Pircēji norāda uz uzņēmuma preču vai pakalpojumu trūkumiem, to neatbilstību patērētāja vajadzībām, piespiežot uzņēmēju domāt par sava piedāvātā produkta efektivitāti, jo katra uzņēmēja darbības mērķis ir gūt iespējami lielāku peļņu savam saražotajam produktam un piedāvātājam pakalpojumam. Palielinoties konkurencei arī Latvijas mobilo telekomunikāciju jomā, uzņēmēji vairāk pievērš uzmanību tādiem kritērijiem kā kvalitāte, drošības garants un atpazīstamība. Preču un pakalpojumu patērētāji vēlas saņemt vairāk un kvalitatīvāk par zemāku cenu, un ne katrs uzņēmējs prot ar šo uzdevumu tikt galā. Palielinoties produkta drošībai un atpazīstamībai, uzņēmējs var būt pārliecināts par savas preces vai pakalpojuma noietu pie mūsdienu tirgus ekonomikas. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register