Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:883122
 
Evaluation:
Published: 16.04.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 23 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Saīsinājumu saraksts    6
  Ievads    7
1.  Mārketinga darbības teorētiskie aspekti    7
1.1.  Mārketinga jēdziens    10
1.2.  Mārketinga komunikācijas un to veidi    10
1.3.  Mārketinga darbības specifika farmācijas nozarē    11
2.  „PF LATVIJA” raksturojums    16
2.1.  Farmācijas nozares attīstības Latvijā vispārīgs raksturojums    19
2.2.  Uzņēmuma „PF” iekšējās vides raksturojums    23
2.2.1.  Uzņēmuma organizatoriskā struktūra un korporatīvā kultūra    23
2.2.2.  Uzņēmuma saimnieciskās darbības finanšu rādītāju izvērtējums    24
2.2.3.  Uzņēmuma produktu portfolio analīze    26
2.3.  Uzņēmuma „PF” ārējās vides raksturojums    28
2.3.1.  Konkurentu analīze    28
2.3.2.  Piegādātāju, starpnieku, izplatītāju raksturojums    31
2.3.3.  Latvijas makroekonomiskā fona ietekme uz uzņēmuma darbību    33
2.4.  Uzņēmuma SVID analīze    35
3.  Mārketinga darbības virzienu izpēte un analīze uzņēmumā    36
3.1.  Uzņēmuma līdzšinējās mārketinga darbības raksturojums    36
3.2.  Mārketinga darbības pilnveides iespēju izvērtējums    38
3.2.1.  Veiktā pētījuma datu analīze    41
3.2.2.  Reklāmas materiālu digitalizācija    46
3.2.3.  Ārstu izglītošanas pasākumi tiešsaistē    48
  Secinājumi un priekšlikumi    51
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    54
  Pielikumi    56
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi
1. Šodienas tirgus apstākļos, kad arī farmācijas nozarē pastāv liels piedāvājums, medikamenta lietotāji ir izglītoti, medikamenta pircējiem/lietotājiem ir daudz, dažādas un mainīgas vajadzības un, aizvien pieaugot konkurencei, ļoti svarīgi ir saskaņot mārketinga mikss elementus ar mārketinga komunikācijām, nodrošinot normatīvo aktu prasību izpildi- aizliegumu reklamēt recepšu medikamentus publiskajā telpā, vienlaicīgi nodrošinot efektīvu un optimālu mārketinga stratēģiju, lai uzņēmumam palīdzētu sasniegt galveno mērķi- gūt peļņu.
2. Plānojot IMK, jāaprēķina to efektivitāte, jāsaskaņo nepieciešamās izmaksas ar uzņēmuma resursiem un atbilstoši jāsadala mārketinga budžeta līdzekļi starp visiem komunikāciju veidiem.
3. Farmācijas nozarē tiešā pārdošanas vizīte ir ļoti īsa, tāpēc ir jāizvēlas ļoti efektīvi komunikācijas kanāli, ar kuru palīdzību nodot vēstījumu ārstiem un farmaceitiem, IMK saskaņojot ar produktu īpašībām, cenu, pozicionēšanu tirgū, ar biznesa partneriem, situāciju nozarē un valsts ekonomiku kopumā.
4. Uzņēmumā „PF LATVIJA” IMK ietver sevī uzņēmuma tēla reklāmu, produktu reklāmu, sabiedriskās saskares, korporatīvo sponsorēšanu un produkta realizēšanas veicināšanu.
5. Uzņēmuma „PF LATVIJA” portfelī ir recepšu medikamenti, kuru reklāma publiskajā telpā nav atļauta, tāpēc pacients pats nevar izdarīt izvēli medikamentus iegādāties. Lēmumu par produktu nozīmēšanu pacientam pieņem ārsts, tāpēc viņš primāri ir tas, kuram pēc informācijas sniegšanas (reklāmas) veidojas attieksme pret produktu un lēmuma pieņemšana izrakstīt to vai nē. Pacients recepšu medikamentu var iegādāties aptiekā, uzrādot recepti. Procesā iesaistīts vēl viens starpnieks– farmaceits, kurš var ietekmēt ārsta izvēli pats vai pēc pircēja lūguma.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register