Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:198348
 
Evaluation:
Published: 07.11.2022.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopsavilkums    2
  Summary    3
  Ievads    4
1.  Netradicionālo naktsmītņu veidi un to klientu raksturojums    6
1.1.  Netradicionālo naktsmītņu veidi    6
1.2.  Netradicionālo tūristu naktsmītņu klienti    11
2.  Netradicionālo naktsmītņu specifika    13
3.  Pētījuma metode un gaita    16
4.  Netradicionālas naktsmītnes Vidzemē un to klienti    18
  Nobeigums    30
  Izmantoto avotu saraksts    32
  Pielikumi    39
Extract

Mūsdienās ceļotāji arvien vairāk tiecas iegūt pēc iespējas īpašākas sajūtas un pieredzējumu ceļojot. Kopš pieredzes ekonomikas rašanās “pieredzes” nozīme ir plaši pētīta viesmīlības un tūrisma vidē, tostarp aviokompānijās, kruīzos, viesnīcās, privātpersonu naktsmītnēs, restorānos un tūrisma galamērķos. Pieredzes ekonomikā arvien nozīmīgāka loma kļūst pakalpojumiem, kas sniedz pieredzējumu nevis funkcionālas preces. Lai arī tradicionāli patērētāji iegādājas preces ar racionālu pieeju, izvērtējot ieguvumus un izmaksas, situācija, kas saistās ar pieredzējuma iegūšanu atšķiras. Pieredzējuma iegūšanai patērētāji fokusējas uz emocionālo vajadzību apmierināšanu, un ir gatavi maksāt lielākas naudas summas par unikālu pieredzi. Ceļotāji ir gatavi maksāt vairāk par neaizmirstamu pieredzi ceļojumu galamērķī, tai skaitā restorānos un viesnīcās. Izprotot šo tendenci, arī uzņēmēji rada jaunus, unikālus pakalpojumus. Viesmīlības un tūrisma literatūrā apskatīti vairākas unikāla pieredzējuma komponentes, piemēram, kultūras mantojuma tūrisms, sāls tūrisma galamērķi, kempingi. Naktsmītņu sektorā veikti vairāki pētījumi par pieredzējuma sniegumu viesnīcās, kūrortos, un privātpersonu iznomātajās naktsmītnēs. Pētījumos par lauku tūrismu apskatīti tādi faktori, kā emocijas, apmierinātība, pakalpojumu kvalitāte, personīgā labklājība un laime. (Kim, So, 2021).…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1394047
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register