Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Pašdarinātu didaktisko uzskates līdzekļu izmantošana 1.klases skolēnu uztveres veicināšanai mācībās

     

    Term Papers64 Pedagogy

21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:451674
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.12.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 36 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija   
  Annotation    5
  Ievads    5
1.  Pirmās klases skolēnu psiholoģiskais raksturojums    7
1.1.  Skolēnu izziņas raksturojums    7
1.2.  Atmiņas procesa raksturojums    8
1.3.  Uzmanības procesa raksturojums    10
1.4.  Domāšanas procesa raksturojums    11
2.  Pašdarināto didaktisko uzskates līdzekļu nozīme izziņas veicināšanā    14
2.1.  Didaktiskie uzskates līdzekļi kā metode    16
2.2.  Didaktiskie uzskates līdzekļi mācību saturā    17
3.  Pašdarinātu didaktisko uzskates līdzekļu izpēte 1. klases skolēnu uztveres veicināšanai mācībās    19
3.1.  Skolotāju viedoklis par pašdarināto didaktisko uzskates līdzekļu izmantojamību mācību stundās    19
3.2.  Skolēnu viedoklis par pašdarināto didaktisko uzskates līdzekļu izmantojamību mācību stundās    26
4.  Pašdarinātu didaktisko uzskates līdzekļu aprobācija    30
4.1.  Pašdarināto didaktisko uzskates līdzekļu izmantošanas raksturojums    30
4.1.1.  Mācību didaktisko līdzekļu raksturojums matemātikas stundās    30
4.1.2.  Mācību didaktisko līdzekļu raksturojums latviešu valodas stundās    33
4.1.3.  Mācību didaktisko līdzekļu raksturojums dabas zinības stundās    34
4.2.  Pašdarinātu didaktisku līdzekļu izmantošanas pedagoģiskās iespējas jaunā mācību satura izstrādē    35
4.3.  Ieteikumi pedagogiem un vecākiem    38
  Secinājumi    40
  Literatūras saraksts    42
Extract

Secinājumi
1. Didaktiskie uzskates līdzekļi ir veids, kā, apgūstot un nostiprinot zināšanas un prasmes, veicināt sākumskolas skolēnu izziņas darbību, palielināt skolēnu mācību aktivitāti, radīt skolēnos interesi par mācību saturu, vienlaikus atvieglojot tā apguvi.
2. Skolēni zināšanas un prasmes apgūst pedagoga vadībā, radošā un aktivitāti veicinošā procesā, kas ļauj veidoties audzēkņu attieksmei pret lietām, parādībām, procesiem un kritiski domāt.
3. Mācību process balstās uz uztveršanu un atcerēšanos, izprašanu un didaktisko uzskates līdzekļu pielietošanu, attīstās skolēna radošā domāšana, tiek ieaudzināta pozitīva attieksme pret mācībām un sekmēta zināšanu apguve dažādās dzīves darbības situācijās.
4. Sākumskolas skolēniem ir ļoti svarīgs darbošanās process, šajā procesā nostiprinās domāšanas, iztēles, uztveres, uzmanības, atmiņas, sajūtu, un runas procesi.
5. Mācību procesā, izmantojot skolotāja piedāvātos saistošos, vizuāli pievilcīgos un mācību saturam un skolēna vecumposmam atbilstīgos didaktiskos uzskates līdzekļus, iespējams veicināt skolēnu izziņas darbību un raisīt interesi par apgūstamo mācību saturu.
6. Skolēns ātrāk apgūst mācību saturu un vieglāk to uztver, ja mācību procesā tiek izmantoti skolotāja piedāvātie didaktiskie uzskates līdzekļi.…

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1369110
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register