Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Pašdarinātu rotaļmateriālu izmantošana 1,5-3 gadīgu bērnu sensorās attīstības veicināšanai

     

    Term Papers48 Pedagogy

21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:131818
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.10.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 38 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija   
  Annotation    5
  Ievads    5
1.  Pedagogu un psihologu teorētiskās atziņas par sensorās audzināšanas nozīmi 1,5-3 gadīgu bērnu attīstībā    7
2.  Bērnu sajūtu raksturojums    10
3.  1,5-3 gadu bērnu vecumposmu attīstības īpatnības un vajadzības    17
4.  Pašdarināto rotaļlietu nozīme bērna sensorās attīstības sekmēšanā    20
5.  Pašdarināto rotaļmateriālu praktiskā izpēte sensorās attīstības veicināšanā    26
5.1.  Pirmsskolas izglītības iestādi apmeklējušo bērnu vecāku viedoklis par pašdarināto rotaļmateriālu izmantošanu    26
5.2.  Pirmsskolas izglītības pedagogu viedoklis par pašdarināto rotaļmateriālu izmantošanu    32
5.3.  Pašdarinātu rotaļmateriālu praktiskā izpēte bērnu sensorās attīstības veicināšanai    39
  Secinājumi    44
  Literatūru saraksts    45
Extract

Secinājumi
1. Sensorā audzināšana ir bērna dzīves galvenā sastāvdaļa personības veidošanās procesā.
2. Agrās bērnības periods ir uzskatāms par veiksmīgu periodu bērna sensorajā attīstībā, jo šajā laikā bērns intensīvi iepazīst apkārtni, atdarinot pieaugušo rīcību un gūstot personīgo pieredzi.
3. Bērns apkārtējo pasauli iepazīst caur maņām, tāpēc pašdarinātam rotaļmateriālam ir liela nozīme bērna sensorajā attīstībā.
4. Rotaļa ir svarīga pirmsskolas izglītības procesa sastāvdaļa, jo tā veicina bērnu aktīvu darbību un sekmē bērna attīstības izaugsmi.
5. Ar pašdarināto rotaļmateriālu palīdzību bērns vingrina roku un pirkstu sīko muskulatūru, kas ir svarīga bērna valodas un runas attīstībā.
6. Rotaļās ar pašdarinātiem rotaļmateriāliem bērns apmierina savas vajadzības pēc fiziskās aktivitātes, pēc priekšmetu izzināšanas, saskarsmes, ar nosacījumu, ka rotaļmateriāls izraudzīts atbilstoši bērna personības attīstības pakāpei.
7. Rotaļa bērnu attīsta kopveselumā un ir viena no pārejas formām uz bērnu produktīvo darbību, kas ir svarīga bērna pašattīstības sekmēšanai.
8. Mērķtiecīgi izmantojot izveidotu pašdarināto rotaļmateriālu, bērnam darbošanās procesā uzkrājas sensorā pieredze.
9. Balstoties uz uzkrāto sensoro pieredzi, bērnam pilnveidojas un nostiprinās intelektuālā izaugsme - uztvere, atmiņa, domāšana, iztēle.
10. Izmantojamo materiālu klāsts ir pietiekami plašs, un no viena un tā paša materiāla var pagatavot dažādus bērnu attīstošus rotaļmateriālus, kas bērnam nodrošina iespēju mācīties.
11. Jo vairāk vecāki piedalīsies bērna rotaļās, veicinot bērna sensoro attīstību, jo mazāk būs bērni ar valodas traucējumiem.
12. Kā liecina pirmsskolas izglītības skolotāju aptaujas rezultāti, vairums pirmsskolas izglītības skolotājas savai grupai darina rotaļmateriālus, kas ir mērķtiecīgs un radošs darba process.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,48 €
Work pack Nr. 1356613
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register