Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:557094
 
Evaluation:
Published: 20.10.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 43 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    2
  Abstract    3
  Saturs    4
evads    5
I.  TEORĒTISKĀ DAĻA    9
1.  Pētījumā izmantoto jēdzienu raksturojums    9
1.1.  Jēdziens “personības iezīmes”, tā raksturojums    9
1.2.  Tiešsaistes sociālā tīkla Facebook raksturojums    14
2.  Personības iezīmju un Facebook lietošanas sakarību novērtējums zinātniskos pētījumos    18
2.1.  Ekstraversija un Facebook lietošana    18
2.2.  Labvēlīgums un Facebook lietošana    19
2.3.  Neirotisms un Facebook lietošana    19
2.4.  Apzinīgums un Facebook lietošana    20
2.5.  Atvērtība pieredzei un Facebook lietošana    21
II.  EMPĪRISKĀ DAĻA    23
3.  Metode    23
3.1.  Pētījuma procedūra un dalībnieki    23
3.2.  Instrumentārijs    24
4.  Rezultāti    26
  Iegūto rezultātu interpretācija    28
  Pētījuma ierobežojumi    30
  Secinājumi    31
  Literatūras un avotu saraksts    32
  Pielikumi    36
Extract

Secinājumi
1. Atbildot uz pētījuma jautājumu vai pastāv statistiski nozīmīgas sakarības starp personības iezīmēm un Facebook lietošanu, tiek secināts, ka šajā pētījuma izlasē:
• Pastāv vāja, pozitīva, bet statistiski nozīmīga sakarība starp personības iezīmi – ekstraversija un Facebook lietošanas intensitāti;
• Nepastāv statistiski nozīmīga sakarība starp personības iezīmi – labvēlīgums un Facebook lietošanas intensitāti;
• Nepastāv statistiski nozīmīga sakarība starp personības iezīmi – neirotisms un Facebook lietošanas intensitāti;
• Pastāv vāja, negatīva, bet statistiski nozīmīga sakarība starp personības iezīmi – apzinīgums un Facebook lietošanas intensitāti;
• Nepastāv statistiski nozīmīga sakarība starp personības iezīmi – atvērtība pieredzei un Facebook lietošanas intensitāti.
2. Balstoties uz pētījumā izvirzīto mērķi noskaidrot vai pastāv statistiski nozīmīgas sakarības starp sociālā tīkla Facebook lietotāju personības iezīmēm un Facebook lietošanas intensitāti, draugu skaitu un lietošanas ilgumu tiek secināts, ka:
• Pastāv vāja, pozitīva, bet statistiski nozīmīga sakarība starp personības iezīmi - ekstraversija un Facebook lietotāju draugu skaitu;
• Pastāv vāja, negatīva, bet statistiski nozīmīga sakarība starp personības iezīmi – labvēlīgums un Facebook vietnē pavadīto laiku;
• Pastāv vāja, negatīva, bet statistiski nozīmīga sakarība starp personības iezīmi – apzinīgums un Facebook vietnē pavadīto laiku.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register