Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Pirmsskolas vecuma bērnu deprivācija un tās ietekme uz bērna trauksmainību

     

    Term Papers40 Psychology

14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:876867
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.05.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 22 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    6
1.  VECĀKĀ PIRMSSKOLAS VĒCUMA BĒRNU ATTĪSTĪBA    8
1.1.  Attīstības īpatnības vecākajā pirmsskolas vecumā    8
1.1.1.  Personības attīstības teorijas    8
1.1.2.  Emocionāli kognitīvā personības attīstība    17
1.2.  Deprivācijas jēdziens un tās izpausmes    19
1.3.  Trauksmainības jēdziens un trauksmainības parādīšanās iemesli vecākajā pirmsskolas vecumā    22
1.3.1.  Trauksmainības kā emocionālās sfēras izpausme    22
2.  DEPRIVĀCIJAS UN TRAUKSMAINĪBAS SAIKNES IZPĒTE VECĀKAJĀ PIRMSSKOLAS VĒCUMĀ    26
2.1.  Bērnu baiļu un trauksmainības līmeņa izpētes metodiku apraksts    26
2.2.  Trauksmainības līmeņa izpēte vecākā pirmsskolas vecuma bērniem    35
2.3.  Rezultātu statistiskā apstrāde    48
  SECINĀJUMI    50
  LITERATŪRAS SARAKSTS    51
Extract

Bērnība, tas ir periods, kad tiek liktas personības fundamentālās īpašības, kuras nodrošina psiholoģisko noturību, tikumisko orientāciju, dzīves spēju un mērķtiecību. Šīs personības garīgās īpašības neattīstās spontāni, bet gan veidojas izteiktas vecāku mīlestības apstākļos, kad ģimene bērnā rada vajadzību būt uzticīgam, līdz pārdzīvojuma spēju un spēju priecāties par citiem cilvēkiem, būt atbildīgam par sevi un citiem, tieksmi iemācīties pašam.
Personības veidošana – sarežģīts un ilgstošs process, kurš psihisko attīstību raksturo kopumā. Tā noris apkārtējo tiešā iedarbībā, pirmām kārtām, pieaugošo kuri audzina bērnu.
Tāpēc tik svarīgi ir skart tēmas, kuras skar bērnus-bāreņus, internātskolas un bērnu namus. Kā zināms, bērni - tā ir cilvēces nākotne un par viņu emocionālo veselību jāuztraucas ne mazāk kā par fizisko.
Apskatot šo tēmu, es vēlreiz vēlētos izcelt, cik svarīgi ir audzināt bērnu ģimenē un salīdzināt bērnu-bāreņu un ģimenē audzināmu bērnu trauksmainību.
Ārpus ģimenes bērna attīstība noris pa īpašu ceļu, un bērnā veidojas specifiskas rakstura, uzvedības, personības iezīmes, par kurām bieži nevar pateikt, vai tās labas vai sliktas, tās vienkārši ir savādākas.
Šajā darbā veiktie pētījumi, balstīti uz bērnu namu un bērnudārzu, parāda un pierāda atšķirības bērnu-bāreņu un ģimenē augošu bērnu baiļu un emocionālā nemiera struktūrā. Testēšanā piedalījās 75 bērni vecumā no 3 līdz 7 gadiem. Kā metodika tika izmantota nemiera diagnostika, R.Temmla, V. Amena un M.Dorkas projektīvais tests “Izvēlies vajadzīgo seju”, metode – novērojums.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register