-
Produktu portfeļa analīze un pilnveide
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 8 | |
1. | Zivju rūpniecības nozares raksturojums | 10 |
1.1. | Zivju rūpniecības nozares vēsture | 10 |
1.2. | Zivju apstrādes attīstības stratēģija un mērķi | 14 |
1.3. | Zivju produkcijas ražošanas apjomi | 15 |
1.4. | SIA Roze GV vieta Latvijas zivsaimniecības tirgū | 23 |
2. | SIA Roze GV produkcijas analīze | 27 |
2.1. | Produkta jēdziens un klasifikācija | 27 |
2.2. | Produktu kvalitāte un izskats | 39 |
2.3. | Uzņēmuma Roze GV produkta marka | 41 |
2.4. | Produkta iesaiņojums | 44 |
2.5. | Produkta sortiments | 46 |
2.6. | Jaunu produktu izstrādes stratēģijas | 47 |
2.7. | Iepakojums un marķējums | 49 |
3. | SIA Roze GV mārketinga darbības analīze | 51 |
3.1. | Uzņēmuma mārketinga koncepcija | 51 |
3.2. | Mārketinga komplekss | 51 |
3.2.1. | SIA Roze GV produktu dzīves cikls | 51 |
3.2.2. | Cenu politika | 60 |
3.2.3. | Vieta sadales sistēmā | 64 |
3.2.4. | Produkcijas virzīšana tirgū | 67 |
3.3. | Uzņēmuma konkurētspēja pēc M.Portera 5 spēku modeļa | 68 |
4. | Uzņēmuma sortimenta pilnveide | 72 |
4.1. | SIA Roze GV sortimenta salīdzinājums ar konkurentu sortimentu | 72 |
4.2. | Klientu vēlmju pētījums | 73 |
4.3. | Zivju želejā produkcijas ražošanas uzsākšana | 78 |
4.4. | Sortimenta samazināšana | 79 |
4.5. | Sortimenta produktu pilnveide | 84 |
Secinājumi un priekšlikumi | 88 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 90 |
Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
1. Uzņēmums SIA „Roze GV” savu vietu Latvijas zivju pārstrādes tirgū ar katru gadu palielina, bet aizņem tikai 0,60% Latvijas zivsaimniecības tirgus daļu.
2. Uzņēmums cenas salīdzinot ar konkurentu cenām ir konkurētspējīgas.
3. Uzņēmums ražo 120 zivju produktus, no kuriem 12 pēc Bostonas matricas atrodas „suņa” sektorā, kuru ražošana uzņēmumam rada zaudējumus.
4. Uzņēmuma vajadzētu izslēgt no sortimenta 5 produktus, jo to realizācijas daudzums ir krities un tādejādi to ražošana nav vairs izdevīga.
5. Uzņēmumam jāpilnveido 7 produkti, lai to noiets pieaugtu.
6. Pēc aptaujas rezultātiem, cilvēki labprāt iegādātos zivju produktus želejā.
7. Uzņēmuma konkurenti ražo dažādus zivju produktus želejā, kas ir pieprasīti pārtikas preču veikalos.
8. Uzņēmumam ir iespējas ražot zivju produktus želejā, jo tas neprasītu liekus ieguldījumus un uzņēmums var piedāvāt šos produktus par konkurējošām cenām un šo produktu tirgus nav pārblīvēts.
Priekšlikumi:
1. Uzņēmumam vajadzētu palielināt tirgus daļu Latvijas zivju pārstrādes tirgū, ko varētu panākt eksportējot savu ražoto produkciju un realizējot savu produkciju lielveikaliem Rimi un Supernetto, kuri kopā Latvijā ir 108 un tos apmeklē daudzi pircēji.
2. Uzņēmumam vajadzētu padomāt par uzņēmumam un produktu reklamēšanu, piemēram, piedalīties izstādē „Cēsu uzņēmējs”, „Riga Food”, kas tiek rīkoti katru gadu, lai vairāk iepazīstinātu plašāku vietējo klientu loku ar savu ražoto produkciju, un tādejādi palielināt produkcijas noietu.
3. Uzņēmumam būtu jādomā par „suņa” sektorā nonākušo produktu tālāko likteni- pārtraukt tā ražošanu vai pamainīt tā iepakojumu, cenu, sastāvu vai sākt tā reklamēšanu, lai palielinātu šo produktu noietu un lai to ražošana uzņēmuma neradītu zaudējumus un pat sāktu nest peļņu.
4. Uzņēmumam vajadzētu sākt ražot zivju produktus želejā, jo tie ir pieprasīti veikalos un šo produktu ražošana uzņēmumam neradītu sarežģījumus.
5. Uzņēmumam ik pa laikam būtu jāveic produktu realizācijas daudzuma analīze, lai netiktu ražoti produkti, pēc kuriem vairs nav pieprasījums.
6. Uzņēmumam produktu pilnveide būtu jāveic mainot produkta iepakojumu, cenu vai sastāvu.
…
Ievads 8 1. Zivju rūpniecības nozares raksturojums 10 1.1. Zivju rūpniecības nozares vēsture 10 1.2. Zivju apstrādes attīstības stratēģija un mērķi 14 1.3. Zivju produkcijas ražošanas apjomi 15 1.4. SIA Roze GV vieta Latvijas zivsaimniecības tirgū 23 2. SIA Roze GV produkcijas analīze 27 2.1. Produkta jēdziens un klasifikācija 27 2.2. Produktu kvalitāte un izskats 39 2.3. Uzņēmuma Roze GV produkta marka 41 2.4. Produkta iesaiņojums 44 2.5. Produkta sortiments 46 2.6. Jaunu produktu izstrādes stratēģijas 47 2.7. Iepakojums un marķējums 49 3. SIA Roze GV mārketinga darbības analīze 51 3.1. Uzņēmuma mārketinga koncepcija 51 3.2. Mārketinga komplekss 51 3.2.1. SIA Roze GV produktu dzīves cikls 51 3.2.2. Cenu politika 60 3.2.3. Vieta sadales sistēmā 64 3.2.4. Produkcijas virzīšana tirgū 67 3.3. Uzņēmuma konkurētspēja pēc M.Portera 5 spēku modeļa 68 4. Uzņēmuma sortimenta pilnveide 72 4.1. SIA Roze GV sortimenta salīdzinājums ar konkurentu sortimentu 72 4.2. Klientu vēlmju pētījums 73 4.3. Zivju želejā produkcijas ražošanas uzsākšana 78 4.4. Sortimenta samazināšana 79 4.5. Sortimenta produktu pilnveide 84 Secinājumi un priekšlikumi 88 Izmantotās literatūras un avotu saraksts 90 Pielikumi 92
Pielikumu nav.
- Debitoru parādu uzskaite, analīze un kontrole SIA "ZZ"
- E-komercijas ietekmes analīze uzņēmuma darbības izmaksu samazināšanai
- Produktu portfeļa analīze un pilnveide
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Debitoru parādu uzskaite, analīze un kontrole SIA "ZZ"
Term Papers for university47
-
E-komercijas ietekmes analīze uzņēmuma darbības izmaksu samazināšanai
Term Papers for university63
Evaluated! -
Klientu attālinātās apkalpošanas sistēmu analīze un attīstības iespējas
Term Papers for university54
-
"Rietumu Bankas" finansiālās darbības analīze un tās pilnveidošana
Term Papers for university54
Evaluated! -
Personālvadības analīze
Term Papers for university78
Evaluated!