Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:483750
 
Evaluation:
Published: 28.04.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 28 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    8
1.  Zivju rūpniecības nozares raksturojums    10
1.1.  Zivju rūpniecības nozares vēsture    10
1.2.  Zivju apstrādes attīstības stratēģija un mērķi    14
1.3.  Zivju produkcijas ražošanas apjomi    15
1.4.  SIA Roze GV vieta Latvijas zivsaimniecības tirgū    23
2.  SIA Roze GV produkcijas analīze    27
2.1.  Produkta jēdziens un klasifikācija    27
2.2.  Produktu kvalitāte un izskats    39
2.3.  Uzņēmuma Roze GV produkta marka    41
2.4.  Produkta iesaiņojums    44
2.5.  Produkta sortiments    46
2.6.  Jaunu produktu izstrādes stratēģijas    47
2.7.  Iepakojums un marķējums    49
3.  SIA Roze GV mārketinga darbības analīze    51
3.1.  Uzņēmuma mārketinga koncepcija    51
3.2.  Mārketinga komplekss    51
3.2.1.  SIA Roze GV produktu dzīves cikls    51
3.2.2.  Cenu politika    60
3.2.3.  Vieta sadales sistēmā    64
3.2.4.  Produkcijas virzīšana tirgū    67
3.3.  Uzņēmuma konkurētspēja pēc M.Portera 5 spēku modeļa    68
4.  Uzņēmuma sortimenta pilnveide    72
4.1.  SIA Roze GV sortimenta salīdzinājums ar konkurentu sortimentu    72
4.2.  Klientu vēlmju pētījums    73
4.3.  Zivju želejā produkcijas ražošanas uzsākšana    78
4.4.  Sortimenta samazināšana    79
4.5.  Sortimenta produktu pilnveide    84
  Secinājumi un priekšlikumi    88
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    90
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
1. Uzņēmums SIA „Roze GV” savu vietu Latvijas zivju pārstrādes tirgū ar katru gadu palielina, bet aizņem tikai 0,60% Latvijas zivsaimniecības tirgus daļu.
2. Uzņēmums cenas salīdzinot ar konkurentu cenām ir konkurētspējīgas.
3. Uzņēmums ražo 120 zivju produktus, no kuriem 12 pēc Bostonas matricas atrodas „suņa” sektorā, kuru ražošana uzņēmumam rada zaudējumus.
4. Uzņēmuma vajadzētu izslēgt no sortimenta 5 produktus, jo to realizācijas daudzums ir krities un tādejādi to ražošana nav vairs izdevīga.
5. Uzņēmumam jāpilnveido 7 produkti, lai to noiets pieaugtu.
6. Pēc aptaujas rezultātiem, cilvēki labprāt iegādātos zivju produktus želejā.
7. Uzņēmuma konkurenti ražo dažādus zivju produktus želejā, kas ir pieprasīti pārtikas preču veikalos.
8. Uzņēmumam ir iespējas ražot zivju produktus želejā, jo tas neprasītu liekus ieguldījumus un uzņēmums var piedāvāt šos produktus par konkurējošām cenām un šo produktu tirgus nav pārblīvēts.

Priekšlikumi:
1. Uzņēmumam vajadzētu palielināt tirgus daļu Latvijas zivju pārstrādes tirgū, ko varētu panākt eksportējot savu ražoto produkciju un realizējot savu produkciju lielveikaliem Rimi un Supernetto, kuri kopā Latvijā ir 108 un tos apmeklē daudzi pircēji.
2. Uzņēmumam vajadzētu padomāt par uzņēmumam un produktu reklamēšanu, piemēram, piedalīties izstādē „Cēsu uzņēmējs”, „Riga Food”, kas tiek rīkoti katru gadu, lai vairāk iepazīstinātu plašāku vietējo klientu loku ar savu ražoto produkciju, un tādejādi palielināt produkcijas noietu.
3. Uzņēmumam būtu jādomā par „suņa” sektorā nonākušo produktu tālāko likteni- pārtraukt tā ražošanu vai pamainīt tā iepakojumu, cenu, sastāvu vai sākt tā reklamēšanu, lai palielinātu šo produktu noietu un lai to ražošana uzņēmuma neradītu zaudējumus un pat sāktu nest peļņu.
4. Uzņēmumam vajadzētu sākt ražot zivju produktus želejā, jo tie ir pieprasīti veikalos un šo produktu ražošana uzņēmumam neradītu sarežģījumus.
5. Uzņēmumam ik pa laikam būtu jāveic produktu realizācijas daudzuma analīze, lai netiktu ražoti produkti, pēc kuriem vairs nav pieprasījums.
6. Uzņēmumam produktu pilnveide būtu jāveic mainot produkta iepakojumu, cenu vai sastāvu.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register