Kvalifikācijas
Anotācija
darba tēma – “Produktu portfeļa papildināšanas iespējas
skaistumkopšanas pakalpojumu biznesā”.
Kvalifikācijas darba mērķis – pētīt un analizēt Xxxxx novada skaistumkopšanas nozari,
lai izstrādātu priekšlikumus skaistumkopšanas salona “Xxxxx” sniegto pakalpojumu klāsta
palielināšanai. Lai sasniegtu kvalifikācijas darba mērķi, īstenoti šādi uzdevumi:
1. veikta teorētiskā izpēte par produkta, produktu portfeļa jēdzienu un būtību uzņēmējdarbībā;
2. sniegts skaistumkopšanas pakalpojumu vispārīgs raksturojums;
3. pētīts un analizēts skaistumkopšanas pakalpojumu piedāvājums Xxxxx novadā;
4. organizēta un veikta klientu aptauja par skaistumkopšanas pakalpojumu nepieciešamību;
5. izstrādāti priekšlikumi produktu portfeļa papildināšanas iespējām skaistumkopšanas salonā.
Kvalifikācijas darbā izmantotas pētījumu metodes – monogrāfiskā jeb aprakstošā
metode, induktīvā metode, analīzes metode, tirgus izpētes metode: SVID analīze, grafiskā
metode, aptaujas metode.
Kvalifikācijas darbs sastāv no: ievada, 4 nodaļām, 12 apakšnodaļām, 10 secinājumiem,
12 priekšlikumiem, nobeiguma un 9 pielikumiem. Kvalifikācijas darbā ievietotas 4 tabulas, 4
attēli un veikta 33 izmantotās literatūras un citu informācijas avotu analīze. Kvalifikācijas darba
apjoms ir 46 lapas (bez titullapas, anotācijām latviešu un angļu valodā un pielikumiem).
Atslēgas vārdi: produkts, produktu portfelis, mārketinga vide, konkurence, produktu
piedāvājums, mērķauditorija, inovācija. …