Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:897772
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.06.2022.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 30 units
References: Used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ANOTĀCIJA    2
  ANNOTATION    3
  SATURS    4
  IEVADS    5
1.  Klientu vajadzības un vēlmes    7
1.1.  Patērētāju vēlmes    9
1.2.  Patērētāja koncepcija    9
1.3.  Patērētāju rīcības psiholoģija    10
1.4.  Jaunu produktu vai pakalpojumu attīstība    10
1.5.  Mārketinga mikss (marketing mix) – taktiskais mārketings    13
1.6.  Patērētāju uzvedība un to ietekmējošie faktori    17
1.7.  Vajadzību apmierināšana etapi    20
2.  Mājdzīvnieku produktu un pakalpojumu tirgus Latvijā    22
2.1.  Uzņēmuma “GIZMA” darbības izpēte un analīze    24
2.2.  Jaunu produktu un pakalpojumu izaugsmes iespējas uzņēmumā ”Gizma”    29
  Secinājumi    46
  Priekšlikumi    47
  Nobeigums    48
  Literatūras un citu avotu saraksts    49
  Pielikumi    52
Extract

Nobeigums
Kvalifikācijas darba autora uztverē veiktais pētījuma mērķis- teorētiski izpētīt klientu vajadzības un vēlmes mājdzīvnieku rotaļlietu segmentā apgrozījuma palielināšanai uzņēmumā „GIZMA” ir sasniegts.
Iegūtie aptaujas rezultāti norāda uz nepieciešamību paplašināt, ieviest jaunus, daudzveidīgus produktus vai pakalpojumus uzņēmuma piedāvājuma klāstā, lai pielāgotos tirgus pārmaiņām un palielinātu uzņēmuma apgrozījumu samazinot izmaksas, padziļinātāk izzinot, apmierinātu patērētāju vajadzības un vēlmes ar empīriskās pētījuma metodes palīdzību.
Izmantojot teorētiskās literatūras avotus un analīzi, kā arī empīriskās metodes pielietošanu, palīdzēja produktīvi realizēt kvalifikācijas darba uzdevumu izpildi un gūt pareizās atbildes uz izvirzītajiem pētījuma jautājumiem.
Pētījuma mērķa sasniegšanas un uzdevumu izpildes pakāpe- vērtēta kā atbilstoša BVK studiju iegūtām teorētiskām un praktiskām zināšanām veicot saimniecisko darbību un balstoties uz uzņēmējdarbības praksi.
Pētījuma ierobežojumi- pētījuma dotā izstrādes laika un kompetences trūkums pirmo reizi iztrādājot pētījumu, respondentu aptaujas ticamība, salīdzinoši maz pieejami zinātniskie raksti un iepriekš veiktie pētījumi par autora līdzīgu tematu.
Galvenie praktiskie priekšlikumi- piedāvāt vairākas aptaujas potenciāliem klientiem, ne tikai par klientu vajadzības izzināšanu piedāvājot turpmāk jaunus produktus vai pakalpojumus, bet arī par pašu produktu vai pakalpojumu, kas jau ir pieejams esošā uzņēmumā.…

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,98 €
Work pack Nr. 1392478
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register