Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:709542
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.03.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 43 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Sadarbība pusaudžu vecumposmā    5
1.1.  Pusaudžu vecumposma raksturojums    5
1.2.  Sadarbības jēdziena teorētiskais skaidrojums    13
1.3.  Sadarbības veicināšana pusaudžiem mūsdienu deju nodarbībās    23
2.  Pusaudžu sadarbības analīze mūsdienu deju nodarbībāsBJC „Junda”    29
2.1.  Mūsdienu deju kolektīva BJC „Junda” vispārējs raksturojums    29
2.2.  Empīriskā pētījuma norise BJC „Junda” mūsdienu deju kolektīvā    30
2.3.  Empīriskajā pētījumā iegūto rezultātu analīze un interpretācija    35
  Secinājumi    55
  Izmantotā literatūra un informācijas avotu saraksts    56
Extract

Secinājumi
1) Lielākā daļa respondentu ikdienā spēj sadarboties, taču ir novērojamas grūtības gados jaunāko dejotāju vidū, līdz ar to pieaugot respondentu vecumam, pieaug arī respondenta spēja ikdienā sadarboties;
2) Ikdienas aktivitātēs sadarbībai ir liela nozīme, un pieaugot respondentu vecumam, pieaug arī sadarbības nozīme ikdienas aktivitātēs;
3) Pieaugot respondenta spējai ikdienā sadarboties, pieaug arī sadarbības nozīme respondenta ikdienas aktivitātēs un respondenta sadarbības efektivitāte;
4) Lielākoties deju kolektīvā ir novērojama efektīva sadarbība, taču eksistē arī šķēršļi, kas liedz gados jaunākiem dejotājiem efektīvi sadarboties, līdz ar to, pieaugot respondentu vecumam, pieaug arī respondenta sadarbības efektivitāte;
5) Sadarbība deju kolektīvā lielākoties izpaužas kā savstarpējo attiecību veidošanās, vērtību, ideju un iemaņu iegūšana un komandas darbs;
6) Sadarbību deju kolektīvā ietekmē kolektīva dalībnieki, kolektīva pedagogi un apkārtējā vide, taču visbūtiskāk kolektīva dalībnieki;
7) Pedagogam ir būtiska nozīme sadarbības veicināšanā respondenta deju kolektīvā;
8) Respondenta vēlmes, vajadzības un iespējas ne vienmēr deju kolektīvā tiek izprastas, kas var radīt šķēršļus efektīvai sadarbībai, taču pieaugot respondentu vecumam, pieaug arī respondenta vēlmju, vajadzību un iespēju pamatotība;
9) Pieaugot respondentu vecumam, samazinās to faktoru apjoms, kas traucē respondentam efektīvi sadarboties deju kolektīvā;
10) Būtiskākie faktori, kas traucē respondentiem sadarboties ir vienaudžu attieksme, kompleksi un raksturu atšķirība;
11) Būtiskākie faktori, kas veicinātu sadarbību deju kolektīvā ir bieža saskarsme, pozitīva attieksme un atbalsts;
12) Deja ir nozīmīga ikdienas darbība, kas veicina sadarbību pusaudžu vidū;
13) Mūsdienu deju nodarbībās tiek iegūtas spējas un prasmes, kas attīstīta respondenta personību;
14) Veiktie novērojumi liecina, ka pusaudži ir tendēti uz pašattīstību un izaugsmi.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1355509
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register