Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:180432
 
Evaluation:
Published: 11.02.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 27 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    5
1.  Jaunākā skolas vecuma bērnu radošās domāšanas attīstības pedagoģiski psiholoģiskais aspekts    7
1.1.  Radošās domāšanas attīstības īpatnības 4.klases skolēniem    7
1.2.  Radošums un tā veicināšana mācību procesā    10
2.  Uzdevumi radošuma risinātprasmes attīstībai matemātikas stundās 4.klasē    19
2.1.  Ierosināšanas uzdevumi stundas sākumā    19
2.2.  Papildus uzdevumi stundas beigām    21
2.3.  Olimpiāžu uzdevumi    31
3.  Pētījums par 4.klases skolēnu radošo uzdevumu risinātprasmi    40
3.1.  Pētījumā izmantotās metodes, to apraksts    40
3.2.  Pētījuma norise, iegūtie dati, to analīze    43
  SECINĀJUMI    52
  Izmantotā literatūra    53
  Pielikums    55
Extract

SECINĀJUMI
Darba teorētiskajā daļā analizēta zinātniskā literatūra par radošumu un tās veicināšanu.
1. Teorētiskās atziņas, uz kurām balstās pētījums gūtas no P. E. Tarensa, R. Bebres, R. Fišera, I. Freiberga u.c. autoriem
Radošumu ietekmē – radoša vide, radošā cilvēka personība, radīšanas process, radītā ideja vai produkts;
Radošums ir process, kas ietver spēju saskatīt problēmas, nepilnības un robus zināšanās, trūkstošos elementus, spēju saskatīt grūtības, meklēt risinājumus, izdarīt minējumus vai formulēt hipotēzes par trūkumiem, atkārtoti pārbaudīt hipotēzes.
Radošai darbībai svarīgs ir veiksmīgs rezultāts;
Bērnus aizrauj pats radīšanas process, iespēja varēt iegūtās zināšanas un prasmes;
Bērna radošuma veicināšanā, svarīgi ir ļaut viņam brīvi izpausties un darboties.
2. Darba metodiskajā daļā apkopoti uzdevumi no dažādiem avotiem – interneta, grāmatām, olimpiāžu uzdevumiem u.c., kurus iespējams izmantot veidojot darba lapas, individuālos uzdevumus, uzdevumus grupu vai pāru darbiem.
3. Skolotāju viedokļu analīze liecina, ka skolotāji cenšas mācību procesā piedāvāt nestandarta uzdevumus piemērojot tos skolēnu zināšanu un prasmju līmenim, kādai konkrētai tēmai, bērnu interesēm u.c.
4. Pētījums liecina, ka 4.klase, kurā vadīju stundas ir labi sagatavoti matemātikā un bērni ar interesi risināja radošos, nestandarta, olimpiāžu uzdevumus. Šos uzdevumus saprata un spēja atrisināt aptuveni puse klases skolēnu. Regulāri iesaistot skolēnus nestandarta uzdevumu risināšanā, uzlabojas arī skolēnu radošo uzdevumu risinātprasme.
5. Vērojumi liecina, ka daži skolēni labprāt meklē un atrod uzdevumam dažādus risinājumus. Tādējādi pārliecinājos, ka radošuma rosināšanai liela nozīme ir arī skolotāja prasmei ieinteresēt bērnus, piedāvājot nestandarta uzdevumus.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register