Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Raidījumu "Panorāma" un "Ziņas" dienaskārtības analīze: 2012.gada aprīlis

     

    Term Papers44 Journalism

14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:370105
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.06.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 22 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Apzīmējumu saraksts    5
  Ievads    6
1.  TEORĒTISKĀ DAĻA    8
1.1.  Dienas kārtības teorija    8
1.1.1.  Dienas kārtības teorijas raksturojums    8
1.2.  Ziņu raidījums    10
1.2.1.  Ziņas jēdziens    10
1.2.2.  Televīzijas ziņas    10
1.2.3.  Ziņu veidi    11
1.2.4.  Ziņu veidošanas posmi    11
2.  METODOLOĢIJA    14
2.1.  Kontentanalīze    14
2.1.1.  Kontentanalīzes jēdziens    14
2.2.  Anketēšana    15
2.2.1.  Anketēšanas metode    15
2.3.  Intervēšana    16
2.3.1.  Intervēšanas metode    16
3.  EMPĪRISKĀ DAĻA    18
3.1.  Kontentanalīze    18
3.2.  Aptaujas anketas rezultāti    24
3.3.  Elektroniskā intervija    26
  Secinājumi    28
  Izmantotā literatūra    29
  Pielikumi    31
  1.pielikums    31
  2.pielikums    45
  3.pielikums    50
Extract

Dienas kārtības noteikšana masu komunikācijā ir plaši izplatīta.1 Ziņu mediju dienaskārtība kļūst ievērojamā mērā par publikas dienas kārtību.2 Citiem vārdiem sakot, ziņu mediji nosaka publikas dienas kārtību.3
Valters Lipmans (Walter Lippmann) – dienas kārtības noteikšanas idejas intelektuālais tēvs, ziņu medijus salīdzināja ar logiem, kuri atrodas ārpus cilvēka vadošās pieredzes, un, kuri nosaka mūsu kognitīvās kartes par šo pasauli.4 Mediju dienas kārtības teorijas rašanos var datēt ar 1922. gadu, kad laikrakstu komentētājs Valter Lipmans konstatēja, ka medijiem ir liela vara attiecībā uz sabiedrību.5 Mediju dienas kārtības teorijas lielākās daļas pētījumu pamatā ir divi pieņēmumi:
1. Plašsaziņas līdzekļi neatspoguļo realitāti, viņi to filtrē un rada.
2. Plašsaziņas līdzekļu uzmanības koncentrācija uz kādu konkrētu problēmu, sabiedrībai liek to uzsvērt kā svarīgāko.6…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register