Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:392685
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.06.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 38 units
References: Not used
Time period viewed: 20th century (1900 A.D. to 1999 A.D.
2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  SIA”TENAX” darbības analīze    5
1.1.  SIA”TENAX” apgrozījuma dinamikas un struktūras analīze    6
1.2.  SIA”TENAX” bilances dinamikas un struktūras analīze    9
1.3.  SIA”TENAX” peļņas un rentabilitātes rādītāju analīze    16
1.4.  Uzņēmuma kvalitātes politika    21
2.  Ražošanas uzņēmuma budžetu plānošana    26
2.1.  Budžeta mērķi, veidi un plānošanas secība    26
2.2.  Funkcionālo budžetu plānošana    34
2.3.  Finanšu budžetu plānošana    44
2.3.  Budžeta izpildes analīze un kontrole    52
3.  SIA”TENAX” budžeta plānošana    56
3.1.  Funkcionālo budžetu plānošana    57
3.2.  Finanšu budžetu plānošana    70
  Secinājumi un priekšlikumi    80
  Izmantotās literatūras saraksts    82
  Anotācijas    84
  Pielikumi    88
Extract

Valsts ekonomikas pamatelements ir uzņēmums. Katra uzņēmuma svarīga īpašība ir spēja elastīgi reaģēt uz pārmaiņām iekšējā un ārējā vidē. Tirgus ekonomikas apstākļos izdzīvos tikai tas, kurš pareizi noteiks tirgus prasības, izveidos un organizēs tādu produkcijas ražošanu, kura būs pieprasīta un nodrošinās uzņēmumam ienesīgumu. Padomju laikos uzņēmuma vadīšanas pamatā bija plāna izpilde, kuru vadībai iesniedza no “augšas” un pieprasīja plāna obligāto izpildi, neņemot vērā izmaiņas un reālo situāciju. Tāpēc attīstoties tirgus ekonomikai Latvijā vairāki uzņēmēji, uzsākot uzņēmējdarbību, pilnīgi atteicas no uzņēmuma darbības plānošanas, jo tirgus ekonomiku, kas ir pretstats plānošanas ekonomikai, viņi uztvēra kā pretstatu plānošanai.
Pastiprinoties konkurencei uzņēmumu vidū, tie mēģina saglabāt esošās tirgus pozīcijas un iegūt jaunas tirgus nišas, piedāvājot jaunos produktus, izmantojot augstražīgas iekārtas un modernās tehnoloģijas, bet finanšu resursu ierobežotība prasa no vadītājiem alternatīva varianta pamatotu izvēli- to nav iespējams veikt bez turpmākas darbības plānošanas. Plānošanai jānodrošina konkurētspējīgās produkcijas ražošana pie optimāla resursu sadalījuma, t.i. nodrošināt uzņēmumam elastīgu attīstību. …

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register