Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:153789
 
Evaluation:
Published: 27.07.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 20 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Rezumējums    5
  Abstract    5
  Ievads    6
1.  Sabiedrisko attiecību efektivitātes novērtēšanas definējums    8
2.  Sabiedrisko attiecību efektivitātes novērtēšana sabiedrisko attiecību teorētiskajos modeļos    10
3.  Sabiedrisko attiecību efektivitātes novērtēšana sabiedrisko attiecību praksē    13
3.1.  Sabiedrisko attiecību efektivitātes novērtēšanas nepieciešamība    13
3.2.  Ar sabiedrisko attiecību efektivitātes novērtēšanu saistītās problēmas    15
4.  Teorētiskās pieejas sabiedrisko attiecību efektivitātes novērtēšanai    22
4.1.  Mērķu un mērķuzdevumu formulējumu nozīme sabiedrisko attiecību efektivitātes novērtēšanā    22
4.2.  Sabiedrisko attiecību efektivitātes mērīšana    24
4.2.1.  Produktivitātes mērījumi    24
4.2.2.  Īstermiņa rezultātu mērījumi    24
4.2.3.  Ilgtermiņa rezultātu mērījumi    25
4.2.4.  Biznesa un/vai organizācijas rezultātu mērīšana    26
4.3.  Programmas plānošanas, īstenošanas un iedarbības novērtēšanas process    26
4.3.1.  Sagatavošanas līmenis    27
4.3.2.  Īstenošanas līmenis    27
4.3.3.  Iedarbības līmenis    28
4.4.  Izpētes metodes sabiedrisko attiecību efektivitātes novērtēšanā    30
4.4.1.  Izpētes metodes produktivitātes mērīšanai    31
4.4.2.  Izpētes metodes īstermiņa rezultātu mērīšanai    32
4.4.3.  Izpētes metodes ilgtermiņa rezultātu mērīšanai    33
5.  Metode    35
5.1.  Izlase    35
5.2.  Intervijas procedūra    35
5.3.  Datu analīze    36
6.  Rezultāti un diskusija    37
6.1.  Dati par respondentiem    37
6.2.  Sabiedrisko attiecību efektivitātes novērtēšanas metodes    37
6.2.1.  Publikācijas un to analīze    37
6.2.2.  Atskaites    41
6.2.3.  Kvantitatīvie pētījumi    42
6.2.4.  Sabiedrisko attiecību efektivitātes novērtēšanas modeļi    43
6.2.5.  Citas sabiedrisko attiecību efektivitātes novērtēšanas metodes    44
6.3.  Faktori, kas ietekmē sabiedrisko attiecību efektivitātes novērtēšanas metožu izvēli    45
6.4.  Sabiedrisko attiecību efektivitātes novērtēšanas loma sabiedriskajās attiecībās    47
6.5.  Ieteikumi sabiedrisko attiecību efektivitātes novērtēšanas uzlabošanai sabiedrisko attiecību aģentūru darbā    48
6.6.  Nepieciešamās zināšanas par sabiedrisko attiecību efektivitātes novērtēšanu    48
6.7.  Sabiedrisko attiecību efektivitātes novērtēšana citās sabiedrisko attiecību aģentūrās    49
6.8.  Iegūto zināšanu par sabiedrisko attiecību efektivitātes novērtēšanu veidi    50
  Secinājumi    51
  Literatūra    52
Extract

SECINĀJUMI
Sabiedrisko attiecību aģentūru darbā lielu lomu spēlē klienti un to vēlmes, vajadzības un iespējas. Tas atspoguļojas arī tajā, kādas metodes tiks izmantotas sabiedrisko attiecību efektivitātes novērtēšanā.
Galvenā problēma saistībā ar novērtēšanu tika minēta klientu nevēlēšanās maksāt par sabiedrisko attiecību efektivitātes novērtēšanu, jo īpaši kvantitatīviem pētījumiem, to lielo izmaksu dēļ. Šī problēma, balstoties uz vairāku respondentu atbildēm, sakņojas arī neprecīzā izpratnē par to, kas ir sabiedriskās attiecības, kā un ko tās var panākt.
Pētījumus lielākoties pasūta lieli vietējie uzņēmumu vai kādi starptautiski uzņēmumi, taču lielums nevienmēr garantē, to, ka uzņēmums patiešām pasūtīs pētījumus un ievēros teorijā balstīto pieeju par pētījuma veikšanu pirms un pēc kampaņas, lai novērtētu tās ietekmi.
Problēma saistībā ar sabiedrisko attiecību novērtēšanu varētu slēpties arī uzskatos par sabiedrisko attiecību novērtēšanas nepieciešamību sabiedrisko attiecību aģentūru vidū. Jo tika izteikti viedokļi, ka citas metodes, kas prasa mazāk līdzekļu un laika, spēj sniegt atbildes uz to, cik kura kampaņa ir bijusi veiksmīga, turklāt mazām kampaņām pētījumi nav nepieciešami, jo nav novērojamas lielas socioloģiskas izmaiņas.
Aģentūras izmanto dažādas izpētes metodes, taču atzīst, ka pastāv vēl daudzas citas, un realitātē tiek izmantotas dažas. Daļa no minētajām metodēm, balstoties sabiedrisko attiecību teorijā, tiek uzskatītas par neformālām izpētes metodēm.
Pētījumi tiek veikti retos gadījumos, galvenokārt tad, ja ir liela kampaņa un klients ir gatavs par tiem maksāt.
Klienti, ar kuriem aģentūras sadarbojas ilgstošāk, labāk izprot, ko var panākt ar sabiedriskajām attiecībām un kā ir jāveic sabiedrisko attiecību darbs, tostarp novērtēšana.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −50,24 €
Work pack Nr. 1244539
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register