Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:161016
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.12.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 23 units
References: Not used
Extract

Tēmas aktualitāte - Šo tēmu izvēlējot tādēļ, ka man kā topošajam Sabiedrisko attiecību speciālistam, bija interesanti uzzināt un rast pielietojumu savām zināšanām, pētot un izvērtējot uzņēmumu Stora Enso Sabiedrisko attiecību darbību, uzņēmuma imidža uzlabošanai.
Kreatīvi un oriģināli domāt, veidot idejas tās ir lietas, kas piesaista, liekot ne tikai noskatīties uz visu notiekošo no malas, bet arī labi iegaumēt un realizēt izvirzītos mērķus. Izzināt kādi ir panākumi uzņēmumam Sabiedrisko attiecību jomā, cik liela nozīme ir uzņēmuma imidžam, kā arī salīdzināt apakšuzņēmumus-Stora Enso Packaging un Stora Enso Mežs. Uzdevums bija rast pieeju Sabiedrisko attiecību tehnoloģijām, uzņēmuma imidža uzlabošanai.
Priekšmets – Diplomdarba priekšmets ir Sabiedrisko attiecību tehnoloģijas, kas domātas uzņēmuma Stora Enso imidža uzlabošanai.
Objekts- Uzņēmums Stora Enso.
Mērķi- Kādi ir mērķi un pielietošanas iespējas, sabiedrisko attiecību tehnoloģijām uzņēmumā Stora Enso imidža uzlabošanai.
Uzdevums- 1. Lai sasniegtu savus iecerētos mērķus, ir jānoskaidro un jāizprot šī termina etimaloģiju, Sabiedriskās attiecības.
2 Izanalizēt teorētisko pieeju Sabiedrisko attiecību tehnoloģijām.
3. Izpētīt uzņēmumu nepilnības, kuras ietekmē sabiedrisko attiecību darbību.
4.Rast un meklēt jaunus risinājumus Sabiedrisko attiecību jomā, uzņēmuma Stora Enso imidža uzlabošanai.
5.Izpētīt katra apakšuzņēmuma aktivitātes Sabiedrisko attiecību jomā.
Hipotēzes- 1. Pozitīvi noskaņotie klienti pret uzņēmumu Stora Enso ir maz informēti par apakšuzņēmumu sasniegumiem.
2. Pozitīvi noskaņotie klienti pret uzņēmumu Stora Enso ienes paši jaunas dvesmas tā darbības uzlabošanā.
3.Uzņēmumi ar augstāku imidžu labāk var sastrādāties ar ekonomiskajiem subjektiem( tirdzniecība, piegādātāji, firmu starpnieki.)…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register