Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Sākumskolas vecuma bērnu sadarbības prasmju sekmēšana rotaļās un spēlēs

     

    Term Papers84 Pedagogy

21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:909613
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.12.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 60 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Pedagoģiskās un psiholoģiskās literatūras analīze    7
1.1.  Sadarbība un tās raksturojums dažādu autoru skatījumā    7
1.2.  Sākumskolas vecuma bērnu attīstības raksturojums    13
1.3.  Pedagoga loma sākumskolas vecuma bērnu attīstības veicināšanā    20
1.4.  Rotaļas un spēles sākumskolas vecuma bērna sadarbības prasmju veicināšanā    24
2.  Empīriskais pētījums par sadarbības prasmju sekmēšanu rotaļās un spēlēs    32
2.1.  Pētījuma metodoloģijas raksturojums    32
2.2.  Pētījuma dalībnieku raksturojums    34
2.3.  Pētījuma norises apraksts    36
2.4.  Rotaļu un spēļu atlase, izvēle un praktiskā pielietošana    44
  Secinājumi    59
  Izmantotās literatūras saraksts    61
  Pielikumi    64
Extract

Secinājumi
1. Sadarbība ir saskarsmes sastāvdaļa, uz palīdzību virzīta darbība, kas neatņemamā daļa no cilvēka attīstības.
2. Attīstība ir secīgas, neatgriezeniskas, likumsakarīgas kvalitatīvas pārmaiņas cilvēka dzīves, dabas, sociālo un garīgo procesu norisē. Socializēšanās process ir sakumskolēna galvenā attīstības sastāvdaļa.
3. Sākumskolas pedagoģiskais process balstās uz bērna un viņa darbības saturu, audzinošo un attīstošo spēku integrāciju, skolotāja darbības prioritāro funkciju apzināšanu un realizāciju.
4. Specifiskās prasmes sākumskolas pedagogam ir: veidot iespējas vērtību apguvei, pašaktualizācijai un pašizpausmei, prasme sniegt informāciju prasme palīdzēt audzēkņiem adaptēties jaunajā sociālajā vidē, prasme noteikt audzēkņu dotības un veicināt talantu attīstību.
5. Rotaļa ir interesanta, izklaidējoša rakstura nodarbība grupā, kas pakļauta bērnu iekšējām jūtām, instinktiem, vajadzībām, veltīta laika īsināšanai, kas sākumskolas vecumā ir bērna attīstības un audzināšanas pamatveids.
6. Nav vienotājs visaptverošas mācību metožu klasifikācijas. Pēc zinātnieka Hadsona viedokļa, ieteicamās sākumskolas metodes būtu vēlams virzīt uz bērna garīgu piepūli, bērna mācīšanas prieka izaugsmi, visu bērna iemaņu izmantošanu, skolotāja un skolēna sadarbības veicināšanu, bērna patstāvīgu mācīšanās veicināšanu.
7. Sākumskolā ir pielietojamas mācību metodes: ilustratīva, reproduktīvā, problēmu izklāsta, hieratistiskā, pētnieciskā, grupu-komandu, diskusijas, kooperatīvās mācīšanās, situāciju analīze, didaktiskā spēle, prāta vētra, stāstu sacerēšana, mācību ekskursijas.

Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,48 €
Work pack Nr. 1363192
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register