Term Papers
Business and Law
Business
SIA "Cita Tipogrāfija" konkurētspējas stratēģija poligrāf...-
SIA "Cita Tipogrāfija" konkurētspējas stratēģija poligrāfijas nozarē
Evaluated!
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 5 | |
1. | Konkurences jēdziens un konkurētspējas novērtēšanas nosacījumi | 7 |
1.1. | Konkurences pamatstratēģija un konkurences priekšrocības | 8 |
1.2. | Konkurences likums un konkurenci ierobežojošas darbības | 10 |
1.3. | Konkurences vide un konkurētspējas novērtējums | 12 |
1.4. | Konkurences situāciju un vides veidojošo faktoru raksturojums | 14 |
1.5. | Uzņēmuma konkurētspējas veicināšana | 17 |
2. | Poligrāfijas nozares un SIA „Cita tipogrāfija” darbības raksturojums | 24 |
2.1. | Uzņēmuma iekšējās un ārējās vides analīzes metodes | 27 |
2.2. | Uzņēmuma iekšējā vide un tās ietekmes analīze | 34 |
2.3. | Uzņēmuma ārējā vide un tās ietekmes analīze | 44 |
2.4. | Uzņēmuma netieši ietekmējošās ārējās vides ietekmes analīze | 52 |
3. | Poligrāfijas nozares analīze | 58 |
3.1. | Tirgus segmentēšana | 60 |
3.2. | Pozicionēšana | 62 |
3.3. | Pircēju rīcības modelis | 63 |
4. | Uzņēmuma vieta nozarē, tās briedums un attīstības iespējas | 66 |
4.1. | SVID analīze | 67 |
4.2. | GE/McKinsey matrica | 69 |
4.3. | Portera 5 spēku modelis | 70 |
4.4. | PEST analīze | 73 |
5. | Uzņēmuma misija, mērķi un stratēģija kā konkurētspējas virzītājspēks | 77 |
6. | Vadlīnijas stratēģijas īstenošanai poligrāfijas uzņēmumam SIA „Cita Tipogrāfija” vienam gadam | 80 |
Secinājumi | 81 | |
Priekšlikumi | 84 | |
Izmantotā literatūra un informācijas avoti | 86 | |
Pielikumi | 89 |
Darba autore par analizējamo uzņēmumu ir izvēlējusies SIA „Cita Tipogrāfija”, kas nodarbojas ar poligrāfijas pakalpojumu sniegšanu. Tā kā poligrāfijas tirgū vērojama arvien pieaugoša konkurence, liela daļa tirgus dalībnieku lieto dempinga cenas, pārdodot produkciju zem tās pašizmaksas, tad uzņēmuma konkurētspējas novērtējums, stratēģiskā analīze un plānošana ir īpaši aktuāls jautājums, kuru būtu nepieciešams izpētīt un pilnveidot.
Bakalaura darba mērķis ir izstrādāt vadlīnijas stratēģijas īstenošanai poligrāfijas uzņēmumam SIA „Cita Tipogrāfija” vienam gadam.
Izvirzītā mērķa sasniegšanai nepieciešams risināt šādus uzdevumus:
1.Izpētīt teoriju par konkurenci, tās jēdzieniem un to lomu uzņēmuma darbībā.
2.Noskaidrot uzņēmuma iekšējās un ārējās vides analīzes faktorus un to savstarpējo saikni.
3.Raksturot poligrāfijas nozari un SIA „Cita tipogrāfija” darbību.
4. Veikt uzņēmuma ietekmējošo iekšējo un ārējo faktoru analīzi.
5.Vadoties pēc uzņēmuma izvirzītajiem mērķiem un stratēģijas, norādīt vadlīnijas stratēģijas īstenošanai vienam gadam.
6.Izstrādāt priekšlikumus SIA „Cita tipogrāfija” konkurētspējīgo priekšrocību uzlabošanai poligrāfijas tirgū.
Darba gaitā izmantotas sekojošas pētniecības metodes:
referatīvā, analītiskās salīdzināšanas, faktoru noteikšanas un grafiskā, kā arī ekonomiski matemātiskā un statistiskā metode.
Bakalaura darba pētījumu periods ir no uzņēmuma dibināšanas dienas (2006.gada 28.marts) līdz 2008.gada 31.decembrim. Šis periods ietver dažādus ārējās vides faktorus un atšķirīgu ekonomisko situāciju valstī, tādējādi ir iespējams veikt uzņēmuma ietekmējošo faktoru analīzi, novērtēt konkurētspējīgās priekšrocības, kā arī pamatot nepieciešamās izmaiņas uzņēmumā. …
Bakalaura darbā „SIA „Cita Tipogrāfija” konkurētspējas stratēģija poligrāfijas nozarē” tiek izpētīti jautājumi un problēmas, kas saistītas ar uzņēmuma konkurētspējas novērtējumu, stratēģisko analīzi un plānošanu.
- Bezdarba samazināšanas iespēju organizēšana Kurzemē
-
Liepājas lidostas attīstības perspektīvu tehniski – ekonomiskais novērtējums
Term Papers75 Business, Communications, Transport, Economics
- SIA "Cita Tipogrāfija" konkurētspējas stratēģija poligrāfijas nozarē
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Bezdarba samazināšanas iespēju organizēšana Kurzemē
Term Papers for university46
Evaluated! -
Liepājas lidostas attīstības perspektīvu tehniski – ekonomiskais novērtējums
Term Papers for university75
Evaluated! -
Nodokļu administrēšana
Term Papers for university53
-
Reklāmas organizēšana uzņēmējdarbībā
Term Papers for university90
Evaluated! -
Resursu organizēšana uzņēmējdarbībā
Term Papers for university60