Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:997510
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.06.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 32 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    6
1.  UZŅĒMUMA STRATĒĢIJA    8
1.1.  Stratēģijas elementi    10
1.2.  Stratēģijas veidošanas ietekmējošie faktori    12
1.3.  Stratēģijas ieviešana un kontrole    22
1.4.  Mārketinga komunikācija un preču virzīšanas stratēģija    26
2.  SIA “ESTĒTS” DARBĪBA UN TĀS RAKSTUROJUMS    31
2.1.  Būvniecības nozares raksturojums    31
2.2.  Uzņēmuma raksturojums    35
3.  SIA “ESTĒTS” MĀRKETINGA STRATĒĢIJAS IZSTRĀDE    50
3.1.  Mārketinga stratēģija un tās ieviešana    51
3.2.  Mārketinga pasākumu novērtējums    60
3.3.  Mārketinga stratēģijas kontroles mehānisms    62
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    65
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS AVOTU SARAKSTS    67
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Balstoties uz teorētisko materiālu par mārketinga stratēģiju izstrādāšanu, kā arī balstoties uz iegūto informāciju par pašu uzņēmumu, autors uzskata, ka bez mārketinga stratēģijas interneta veikals ebs.lv nespēs konkurēt vietējā tirgū.
Diplomdarba ietvaros autors formulēja šādus secinājumus:
1. Galvenie faktori uzņēmuma vadībai, kas ir jāņem vērā attīstot interneta veikalu ebs.lv un kopējo mārketinga stratēģiju, ir tādi, ka interneta veikala stiprās puses ir produkti, darbinieku kompetence un izmaksas, bet vājās puses, kurām ir nepieciešams pievērst uzmanību, ir organizatoriskā struktūra, pasūtījumu apstrāde.
2. Gan darbiniekiem, gan vadībai ir grūti noteikt uzņēmumam nepieciešamos preču krājumus konkrētam laika periodam, parasti mēnesim. Tā kā preču iepirkšanas laiks nesakrīt ar preču pārdošanas laiku, tad, lai spētu apmierināt klientu vajadzības un lai nezaudētu uzņēmuma pozīcijas būvmateriālu tirgū, uzņēmuma iepirkuma speciālistam nākas veidot ievērojamus preču krājumus savā noliktavā.
3. Uzņēmums ir izveidojies preču sortimentu, kurš tiek turēts atlikumā noliktavā un klients preci var iegādāties uzreiz, bet ir noteiktas preču grupas, kuras ir pieejamas tikai pēc pasūtījuma, kas ne vienmēr ir pozitīvais faktors uzņēmumam.
4. Uzņēmums piedāvā preces pēc pasūtījuma, kas ne vienmēr ir labākais un efektīvākais izvēles veids, jo celtnieki bieži vien nevar gaidīt 2-3 mēnešus, lai varētu saņemt pasūtīto preci.
5. Uzņēmums palielina savu apgrozījumu vietējā tirgū, pieaug arī uzņēmumā strādājošo darbinieku skaits.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register