Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:221730
 
Evaluation:
Published: 07.06.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 38 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    2
  Annotation    3
  Ievads    4
1.  Sporta stundas satura un uzbūves principi jauniešu vecumposmā    6
2.  Jauniešu vecumposma pedagoģiski psiholoģiskais raksturojums    10
3.  Jauniešu vecumposmu fizioloģiski anatomiskais raksturojums    15
4.  Šķēpa mešanai nepieciešamo fizisko īpašību raksturojums, to attīstīšana    21
4.1.  Spēks un ātrspēks, attīstīšanas vingrinājumi    21
4.2.  Ātrums un attīstīšanas vingrinājumi    22
4.3.  Lokanība un attīstīšanas vingrinājumi    26
4.4.  Veiklība un attīstīšanas vingrinājumi    28
4.5.  Biomotoro spēju attīstīšanas plāns 12. klasei    29
5.  Pētījuma praktiskā daļa    30
5.1.  Pedagoģiskā eksperimenta organizācija un norise    30
5.2.  Fizisko īpašību attīstības dinamikas noteikšana    30
5.3.  Kontrolvingrinājumi    50
  SECINĀJUMI    54
  Literatūras saraksts    57
  Pielikums N.2    67
  Pielikums N.3    79
Extract

Sporta stundu saturu nosaka standarta prasības sporta stundās. Izglītības Valsts standartus un programmas izstrādā LR Izglītības un Zinātnes ministrija (IZM) vai citas iestādes pēc IZM pasūtījuma. Vidējās izglītības standarts ir reglamentējošs dokuments, kas nosaka priekšmeta mācīšanas mērķus un uzdevumus, saturu, sasniedzamo gala rezultātu – zināšanas, prasmes un iemaņas [12].
Līdz 1992. gadam skolas mācību programmās prasības skolēnu sagatavotībai bija noteiktas vispārīgā veidā. Tas daudzos audzēkņos (arī skolotājos) radīja pārslodzi, savukārt citiem jauniešiem nenodrošināja pat elementāru zināšanu, prasmju un iemaņu apguvi [36]. No 1993./94. mācību gadam ieviesta vidējās izglītības standartu fiziskajā audzināšanā, bet tā prasības pilnībā stājās spēkā 1995./96. mācību gadā [12]. Sākot ar 1995./96. mācību gadu teorētiskās zināšanas skolēni kārto IZM noteiktajos termiņos pēc IZM izstrādātajiem jautājumiem un vērtēšanas sistēmas.
Katram skolotājam ir tiesības un pienākums organizēt mācību procesu patstāvīgi, t.i., strādāt pēc paša veidotām mācību programmām, pēc saviem ieskatiem izvēloties standartā paredzētā satura apguves secību un apguvei nepieciešamo laiku [12]. Tai pašā laikā skolotājs nedrīkst mācīt mazāk par standarta paredzēto. Savukārt skolēns no piedāvātās izglītības paņem tik, cik spēj, jo katram skolēnam tiek dota iespēja attīstīties sev atbilstošā tempā, saglabājot tikai sev raksturīgo.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −42,96 €
Work pack Nr. 1323375
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register