Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:158496
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.01.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 31 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    5
  Annotation    6
  Anmerkung    7
  Saīsinājumu un nosacīto apzīmējumu saraksts    8
  Ievads    9
1.  Sociālā darba attīstība latvijā    12
1.1.  Sociālā darba būtība un vēsturiskā attīstība    12
1.2.  Sociālā darbinieka profesijas būtība    14
2.  Sociālais darbs ar jauniešiem patstāvīgās dzīves sagatavošanai    19
4.  Normatīvais regulējums par ārpusģimenes aprūpē esošo bērnu un audzēkņu sociālajām garantijām    29
5.  Jauniešu vecumposma īpatnību raksturojums    33
6.  Ģimenes atbalsta centra „Lejasstrazdi” sociālo darbinieku loma darbā ar jauniešiem viņu sagatavošanai patstāvīgai dzīvei    39
6.1.  Ģimenes atbalsta centra „Lejasstrazdi” vispārīgs raksturojums    39
6.2.  Sociālo darbinieku loma darbā ar jauniešiem Ģimenes atbalsta centrā „Lejasstrazdi”    41
6.3.  ĢAC „Lejasstrazdi” darbinieku un audzēkņu aptaujas rezultātu analīze    46
6.3.1.  Darbinieku aptaujas rezultāti    46
6.3.2.  ĢAC audzēkņu aptaujas rezultāti    52
  Secinājumi un priekšlikumi    60
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    62
  Pielikumi    65
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Izvēloties diplomdarba tēmu „Sociālā darbinieka loma jauniešu sagatavošanā patstāvīgai dzīvei Ģimenes atbalsta centrā „Lejasstrazdi ” autore gribēja pierādīt hipotēzi: „Lai jaunieši būtu sagatavoti patstāvīgās dzīves uzsākšanai, sociālajam darbiniekam jāveic praktisko iemaņu sadzīves organizēšanā mērķtiecīgs darbs”.
Lai varētu realizēt diplomdarba mērķi: „Izpētot un izanalizējot speciālo literatūru un normatīvo regulējumu, kā arī Dobeles novada Ģimenes atbalsta centra „Lejasstrazdi” jauniešu gatavību uzsākt patstāvīgo dzīvi ārpus institūcijas, izstrādāt priekšlikumus sociālā darba uzlabošanai”.
Secinājumi:
1. Sociālā darba palīdzības mērķis ir stiprināt cilvēka spējas un prasmes problēmu pārvarēšanai un uzlabot viņa vides kvalitāti tā, lai tiktu panākta labāka saskaņa starp cilvēka nepieciešamībām un iespējām adaptēties.
2. Sociālā loma ir ar noteiktu vietu sociālajā sistēmā saistīta izturēšanās.
3. Sociālā darbinieka profesionālā loma ir viens no sociālo lomu veidiem. Sociālā darbinieka profesionālās lomas veikšanai integrētas nepieciešamās sociālā darba zināšanas un sociālā darba prasmes konkrēto profesionālo funkciju izpildē.
4. Pastāv situatīvā sociālā loma, piemēram, viesis, pasažieris, un patstāvīgā sociālā loma, piemēram, māte, skolotājs.
5. Sociālā darbinieka profesionālās lomas: advokāts/aizstāvis, starpnieks, samierinātājs/vidutājs, sociālā gadījuma vadītājs, izglītotājs/skolotājs, informācijas sniedzējs/konsultants, pētnieks, plānotājs, supervizors, administrators, eksperts, aktīvists, sociālo vērtību uzturētājs.
6. Galvenais un izšķirošais faktors, lai strādātu sociālo darbu, ir paša sociālā darba veicēja nospraustie mērķi un motivācija veikt šo darbu ar mīlestību pret bērniem un vēlme risināt viņu problēmas.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −51,45 €
Work pack Nr. 1336838
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register