Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:605217
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.10.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 28 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    5
1.  PĒTĪJUMA TEORĒTISKA IZPĒTE    9
1.1.  Kvalitatīvas informācijas parametru raksturojums    9
1.2.  Kognitīva psiholoģija    10
1.3.  Kognitīvas autoritātes teorija    11
1.4.  Veselības ietekmējošie aspekti    14
1.5.  Izpētes pakāpes analīze    14
1.6.  Izpētes pakāpes apakšnodaļas apkopojums    19
2.1.  Kvantitatīva pētniecības metode    20
2.2.  Kontentanalīze    20
2.3.  Kvalitatīva kontentanalīze    21
2.4.  Kategoriju izveide    22
3.  EMPĪRISKĀ DAĻA    24
3.2.  Anketēšanas rezultāti    24
3.3.  Sociālā vietne Facebook kā informācijas ieguves vieta    27
3.4.  Sociālas vietnes Facebook informācijas novērtēšanā    28
3.5.  Sociālā tīkla Facebook informācijas filtrēšanas iespējas    34
3.6.  Sociālās vietnēs Facebook piedāvātas informācijas vērtējums. Secinājumi    38
3.7.  Rezultāti un diskusija    39
  SECINĀJUMI UN NOBEIGUMS    41
  IZMANTOTIE INFORMĀCIJAS AVOTI    43
  PIELIKUMI    47
1.pielikums.  Anketas paraugs    48
2.pielikums.  Apkopotie anketēšanas rezultāti    53
3.pielikums.  Kvalitatīvas kontentanalīzes datu piefiksēšanas tabulas    61
Extract

SECINĀJUMI UN NOBEIGUMS
Darba mērķis ir sasniegts – tiek noskaidrots, vai sociālās vietnes iegūta informācija ir kvalitatīva. Lai sasniegtu šī kursa darba mērķi, bija izpildīti visi darba sākumā uzstādītie uzdevumi.
Pētījumā izvirzītas hipotēzes neapstiprinājās. Pēc anketēšanas rezultātiem, cilvēki uztvēra sociālas vietnes, kā informācijas ieguves resursu un pārsvarā tiek apmierināti ar to, kā sociālas vietnes šodien darbojas arī, kā informācijas sniedzēji, pētījuma dati arī liecina par to, kā sociāla tikla lietotāji nepievērs īpašas uzmanības informācijas kvalitātei. Pēc Facebook vietnes kvalitatīvas kontentanalīzes, tiek noskaidrots, kā vietnē pastāv dažāda veidā informācijas filtrēšanas funkcijas.
Apkopojot darbā iegūtos rezultātus, autore izdara sekojošus secinājumus:
Sociālas vietnes biežāk ir pirmā vieta no kurienes cilvēki iegūt jaunumus. Kopumā Facebook atrodama informācija tiek uzskatīta par kvalitatīvu, jā tā tiek izmantota izklaidei. Pasaules, valsts, dabas, veselības tematikas informācija tiek novērtēta par nekvalitatīvu informāciju. Jo tā, pārsvara ir nepilna informācija, subjektīva un nav lietderīga lietotajām. Galvenās Facebook sastopamas informācijas priekšrocības ir ziņu aktualitāte un laicīgums. Autore no savas puses, balstoties uz pētījuma iegūtiem rezultātiem, izraisa sekojošus ieteikumus:
1. Lai izvairīties no nelietderīgas informācijas, ir jācenšas pilnvērtīgi izmantot sociālās vietnēs piedāvātas informācijas filtrēšanas funkcijas.
2. Ir jāpievērš īpašu uzmanību informācijai, kas satur noteiktus faktus, lai izvairīties no dezinformēšanas, labāk neņemt vērā informāciju, kura nav pastiprināta ar atsaucēm un norādēm.
3. Sociālo mēdiju mērķis ir pievērst uzmanību, bieži tas izplatīta informācija ir diezgan subjektīva un nepilna. Lai saņemt notikuma pilno attēlu, ir jāpārbauda ziņas arī citos resursos, labāk ja tie būtu oficiālo mediju vietnes.
4. Ir jāsaprot, kā informācijai ir ļoti svarīga loma mūsu ikdienas dzīvē, dezinformēšana var pievest pie nepareiziem secinājumiem un turklāt pie nepareiziem lēmumiem.
5. Pagaidām mēs paši esam atbildīgi par to, kāda informācija ir mums apkārt.…

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register