Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:870061
 
Evaluation:
Published: 04.06.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 42 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopsavilkums    4
  Summary    5
  Резюме    7
  Ievads    9
1.  Klientu attiecību vadība    12
1.1.  Attiecību mārketings    12
1.2.  Tradicionālā klientu attiecību vadība    13
1.3.  Sociālā klientu attiecību vadība    14
2.  Sociālo mediju teorētiskie aspekti    17
2.1.  Web 2.0 - sociālais tīkls    17
2.2.  Sociālo mediju ietekme uz tūrisma nozari    18
2.3.  Sociālo mediju mārketings tūrisma nozarē    19
2.4.  „SoLoMo” mārketings tūrisma nozarē    20
3.  Sociālo mediju stratēģijas izstrāde un ieviešana uzņēmumā    22
3.1.  Pasaules viedokļu līderu ieteikumi uzņēmuma sociālo mediju kontu veidošanā un uzturēšanā    23
3.1.1.  Sociālo mediju stratēģijas izveidošana    23
3.1.2.  Sociālo mediju kontu izveidošana    26
3.1.3.  Satura veidošana sociālo mediju kontos    27
3.1.4.  Sociālo mediju kontu uzturēšana    29
3.2.  Latvijas sociālo mediju ekspertu ieteikumi uzņēmuma sociālo mediju kontu veidošanā un uzturēšanā    30
3.2.1.  Sociālo mediju stratēģijas izveidošana Latvijas uzņēmumiem    30
3.2.2.  Sociālo mediju kontu izveidošana Latvijā    33
3.2.3.  Sociālo mediju kontu uzturēšana Latvijā    35
3.2.4.  Latvijas tūrisma nozares sociālo mediju kontu gadījuma piemērs    38
4.  Sociālo mediju izmantošana Latvijas tūrisma nozares uzņēmumu klientu attiecību vadībā    39
4.1  Metožu apraksts    39
4.2.  Latvijas tūrisma nozares uzņēmumu sociālo mediju kontu izvērtējums    40
4.2.1.  Latvijas tūrisma nozares uzņēmumu Facebook kontu izvērtējuma rezultātu apkopojums    40
4.2.2.  Latvijas tūrisma nozares uzņēmumu Twitter kontu izvērtējuma rezultātu apkopojums    47
  Nobeigums    53
  PIELIKUMI    62
Extract

Nobeigums
Sociālie mediji ir radījuši izmaiņas tradicionālajā klientu attiecību vadībā un tagad tieši klienti ir galvenie komunikācijas iniciatori ar uzņēmumu. Latvijas uzņēmumu vidū sociālo mediju kontu izveide un izmantošana arī klientu attiecību vadības vajadzībām aizvien pieaug. Daļa uzņēmumu jau šobrīd ir izvirzījuši sociālos medijus kā stratēģisku prioritāti un aktīvi izmanto šos kontus kā galvenos kanālus informācijas nodošanā, publicitātes veicināšanā, lojalitātes paaugstināšanā, kā arī pārdošanas veicināšanā. Diemžēl, liela daļa uzņēmumu efektīvi neizmanto pieejamās sociālo mediju kontu priekšrocības klientu attiecību vadībā, vai arī to dara neatbilstoši, un nespēj uzturēt veiksmīgu klientu attiecību vadību sociālo mediju vidē. Lai efektīvi izmantotu sociālos medijus uzņēmumu klientu attiecību vadībā ir nepieciešams pārzināt to veidošanas un uzturēšanas priekšnosacījumus.
Lai noteiktu vadlīnijas uzņēmumu sociālo mediju izmantošanai klientu attiecību vadībā, ievērojot sociālo mediju kontu veidošanas un uzturēšanas priekšnosacījumus, kas balstīti gan uz pasaules, gan Latvijas sociālo mediju ekspertu ieteikumiem, kā arī, lai atklātu kā Latvijas tūrisma nozares uzņēmumi šobrīd uztur savus sociālo mediju kontus, tika veikts pētījums: „Sociālo mediju izmantošana Latvijas tūrisma nozares uzņēmumu klientu attiecību vadībā”. Šī pētījuma mērķis bija - noteikt veidus, kā izmantot sociālo mediju kontus uzņēmuma klientu attiecību vadībā - informācijas nodošanai, komunicēšanai, atgriezeniskajai saitei, iespējai veikt pakalpojumu uzlabošanu, uzņēmuma tēla un lojalitātes paaugstināšanai. Autore ir iepazinusies ar klientu attiecību vadības veidiem un dažādiem klientu tipiem, kā arī noteikusi attiecību mārketinga nozīmi klientu attiecību vadībā, veikusi sociālo mediju ietekmes un to izmantošanas analīzi tūrisma nozares uzņēmumos, apkopojusi pasaulē zināmu ekspertu ieteikumus sociālo mediju stratēģijas izstrādei un ieviešanai uzņēmumā, veikusi Latvijas sociālo mediju ekspertu daļēji strukturētās intervijas, izstrādājusi vērtēšanas kritēriju tabulu, balstoties uz literatūras studijām un ekspertu intervijām, izvērtējusi Latvijas tūrisma nozares uzņēmumu sociālo mediju kontus atbilstoši izstrādātajiem kritērijiem un veikusi iegūto datu analīzi, kā arī izvirzījusi ieteikumus uzņēmuma sociālo mediju izmantošanai klientu attiecību vadībā, līdz ar to ir veikti pētījuma uzdevumi.

Autores būtiskākie secinājumi, kas radušies veicot pētījumu:
1. Tūrisma nozarē ir būtiski ievērot attiecību mārketinga principus, lai attīstītu veiksmīgu klientu attiecību vadību un palielinātu lojālo klientu skaitu un apmierinātības līmeni, kā arī, lai veidotu ilgtermiņa attiecības ar saviem sadarbības partneriem un citām iesaistītajām pusēm.
2. Klientu attiecību vadības pamatā ir kvalitatīvas informācijas iegūšana par saviem klientiem un tās apstrāde uzņēmuma darbības uzlabošanai - informācijas nodošanai, komunicēšanai, atgriezeniskajai saitei, iespējai veikt pakalpojumu uzlabošanu, uzņēmuma tēla un lojalitātes paaugstināšanai.
3. Sociālās klientu attiecību vadības pamatā ir abpusējas sadarbības princips, kur būtiskākā loma ir tieši klienta viedoklim tiešsaistē, izprotot viņa vēlmes un vajadzības, un viņa iesaistīšanai uzņēmuma produktu un pakalpojumu uzlabošanā un uzticības veicināšanā.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,98 €
Work pack Nr. 1355546
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register