Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:997734
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.02.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 21 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Adaptācijas procesa sociālpedagoģiskais raksturojums    7
1.1.  Adaptācijas jēdziens    7
1.2.  Adaptācijas pakāpes    9
1.3.  Adaptāciju ietekmējošie faktori    11
1.4.  Dezadaptācija    13
2.  Piecgadīgo bērnu adaptācijas īpatnības    16
2.1.  Piecgadīgo bērnu sociālpsiholoģiskais raksturojums    16
2.2.  Riska faktori adaptācijas procesā    18
3.  Sociālpedagoģiskās darbības iespējas adaptācijas procesa sekmēšanā pirmsskolas izglītības iestādē    21
3.1.  Sociālā pedagoga funkcijas pirmsskolas izglītības iestādē    21
3.2.  Sociālā pedagoga darbs ar bērna ģimeni    23
4.  Sociālpedagoģiskā darba piecgadīgo bērnu adaptācijas sekmēšanā pirmsskolas izglītības iestādē praktiskā izpēte    26
4.1.  Adaptācijas procesa norises izpēte    26
4.2.  Sociālpedagoģiskais vērojums par efektīvas vides nozīmi piecgadīgu bērnu adaptācijas procesā    38
4.3.  Ieteikumi sociālpedagoģiskās darbības sekmēšanā    41
  Secinājumi    42
  Literatūras saraksts    43
Extract

Cilvēks ir sociāla būtne, kas nesaraujami saistīta ar sabiedrību un atrodas nepārtrauktā saskarsmē, tāpēc būtiski ir apzināties sociālās adaptācijas nozīmi.
Kad doties uz pirmsskolas izglītības iestādi? Šim jautājumam vairāku iemeslu dēļ vienotas atbildes nav. Bērni ir atšķirīgi jau no dzimšanas. Dažiem nepieciešama lielāka drošības izjūta nekā citiem, lai rastos pašpaļāvība un uzticēšanās apkārtnei.
Daudzus bērnus aizved uz pirmsskolas izglītības iestādi tieši tad, kad viņi, kā novērots, pret šķiršanos no vecākiem un ģimeniskās vides ir visjūtīgākie, un viņu vajadzība pēc drošības izjūtas – ir visspēcīgākā. Pirmsskolas izglītības iestādes mēdz būt lielas un pārpildītas. Ja tur jāpavada visa garā darba diena, tas ir viens no neveiksmīgas adaptācijas cēloņiem. Psihiski jūtīgākie bērni cieš visvairāk un līdz ar viņiem arī vecāki. Vecāki jūt, ka bērni pirmsskolas izglītības iestādei nav piemēroti, jo kļūst satraukti un grūti aprūpējami. Valsts paredz, ka bērnam pirmsskolas izglītības iestāde jāapmeklē obligāti no piecu gadu vecuma, tāpēc var rasties grūtības tiem bērniem, kuri līdz šim vecumam auguši mājās. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register