Term Papers
Humanities
Public Relations
Speciālo pasākumu izmantošana SIA "Very Berry" popularizē...-
Speciālo pasākumu izmantošana SIA "Very Berry" popularizēšanai Latvijas tirgū
Nr. | Chapter | Page. |
Anotācija | 3 | |
Ievads | 5 | |
1. | Speciālie pasākumi kā organizācijas sabiedrisko attiecību sastāvdaļa | 7 |
1.1. | Sabiedriskās attiecības, to nozīme uzņēmuma darbībā | 7 |
1.1.1. | Sabiedrisko attiecību funkcijas | 8 |
1.1.2. | Sabiedriskās attiecības kā integrētas mārketinga komunikācijas sastāvdaļa | 14 |
1.2. | Speciālie pasākumi | 18 |
1.2.1. | Speciālo pasākumu jēdziens | 19 |
1.2.2. | Speciālo pasākumu plānošana | 27 |
1.2.3. | Speciālo pasākumu nozīme sabiedriskajās attiecībās | 30 |
1.3. | SIA "Very Berry" un tā vieta augļkopības un sulu ražotāju nozarē Latvijā | 32 |
2. | SIA „Very Berry” sabiedrisko attiecību analīze | 40 |
2.1. | SIA „Very Berry” komunikācijas analīze | 40 |
2.2. | SIA “Very Berry” konkurentu komunikācijas analīze | 48 |
2.3. | Intervijas ar sabiedrisko attiecību speciālistu rezultātu analīze | 52 |
2.4. | Pētījuma rezultātu interpretācija | 55 |
Secinājumi un priekšlikumi | 58 | |
3. | SIA “Very Berry” komunikācijas plāns | 60 |
3.1. | Projekta idejas izklāsts | 60 |
3.2. | Projekta pamatojums | 62 |
3.3. | Projekta mērķauditorija un komunikācijas kanāli | 64 |
3.4. | Radošās iedejas konceptuāla izstrāde | 68 |
3.5. | Projekta realizācijas gaitas apraksts | 71 |
3.6. | Projekta iespējamo rezultātu novērtējums | 73 |
Nobeigums | 75 | |
Izmantotu literatūras avotu saraksts | 76 | |
Pielikumi | 82 |
3.6. Projekta iespējamo rezultātu novērtējums
Autore uzskata, ka projekta īstenošanas rezultātā tiks sasniegti izvirzītie komunikācijas mērķi: Very Berry popularitāte celsies un līdz ar popularitāti palielināsies arī produktu noiets.
Mediju attiecību nodibināšanas rezultātā celsies publicitāte, kas veicinās zīmola atpazīstamību un popularitāti uzņēmuma mērķauditoriju starpā. Autore uzskata, ka mediju attiecības nākotnē palīdzēs uzņēmumam vieglāk virzīt tirgū jaunus produktus (dabīgs limonādes, saldētas ogas u.c.). Tā kā zīmols būs populārs un pēc tā būs pieprasījums, veikalu īpašnieki būs spiesti iekļaut Very Berry produktus sortimentā, lai apmierinātu savu klientu velmes; tas attiecās arī uz restorāniem un kafejnīcām.
Restorānu un kafejnīcu velēšanos iekļaut Very Berry produktus savās ēdienkartēs veicinās arī pavāru meistarklases un uzņēmuma sadarbība ar pavāriem sociālajos tīklos un mediju izdevumos (piem. Dienas Ēdieni).
Aktīva un interesanta komunikācija sociālajos tīklos un speciālo pasākumu rīkošana, piedalīšanās citu organizāciju rīkotājos pasākumos veicinās Very Berry zīmola popularitāti un atpazīstamību. Ekskursijas, Ogu lasīšanas festivāls un “Lielā talka” Kalna purvā informēs un pārliecinās sabiedrību par Very Berry produktu izcelsmes vietu.
Autore uzskata, ka komunikācijas plāna realizācija palīdzēs uzņēmumam nodibināt sadarbību arī ar produktu izplatītājiem: patlaban izplatītāju firmas atsakās sadarboties ar SIA “Very Berry”, jo, viņuprāt, uzņēmuma apgrozījums un pieprasījums pēc produkta ir pārāk mazs, lai izplatītājiem būtu izdevīgi nodarboties ar uzņēmuma piedāvāto produktu izplatīšanu.
Komunikācijas plāna rezultāti tiks vērtēti pēc publikāciju par uzņēmumu un zīmolu skaita un nozīmes, uzņēmuma produktu noieta izmaiņām.
Specialo pasākumu (Ogu lasīšanas festivāls un “Lielā talka” Kalna purvā) rezultāti tiks vērtēti pēc publikācijām, pasākuma apmeklētību un dalībnieku aptaujām.
Tā kā viens no komunikācijas plāna uzdevumiem ir atrisināt SIA “Very Berry” problēmu, kas ir saistīta ar uzņēmuma lielumu, tad viens no komunikācijas plāna rezultātu novērtējuma kritērijiem būs aicinājumi un atļaujas piedalīties tādos tirdziņos kā “Kalnciema kvartāla tirdziņš” un “Bazārs Berģa Bazārā”.
…
Darbā ir apskatīta sabiedrisko attiecību nozīme uzņēmuma darbībā, sabiedriskās attiecības kā integrētas mārketinga komunikācijas sastāvdaļa; speciālo pasākumu nozīme uzņēmuma popularizēšanas procesā. Ir veikta uzņēmumu komunikācijas analīze un padziļinātas intervijas ar SIA "Very Berry" mārketinga vadītāju un sabiedrisko attiecību speciālistu un Valmiermuižas alus darītavas saimnieku.
- Kultūras pasākumu organizēšana pašvaldības aģentūrā
- Speciālie pasākumi kā SIA "Tele 2" sabiedrisko attiecību sastāvdaļa
- Speciālo pasākumu izmantošana SIA "Very Berry" popularizēšanai Latvijas tirgū
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Sabiedrisko attiecību tehnoloģijas uzņēmuma "Stora Enso" imidža uzlabošanai
Term Papers for university73
-
Darba tirgus analīze un nodarbinātības paaugstināšanas iespējas Latvijā
Term Papers for university85
-
Eiropas parlamenta deputāta Valda Dombrovska sabiedrisko attiecību aktivitāšu ietekme uz mediju dienaskārtību
Term Papers for university70
-
Zemgales nevalstisko organizāciju atbalsta centra ārējo sakaru attīstības iespējas - efektīvs darbs ar cilvēkresursiem
Term Papers for university59
-
SIA "Dolce Credit" sabiedrisko attiecību stratēģijas izveide
Term Papers for university103