Term Papers
Technologies
Computers, Consumer Electronics
Spēļu teorijas pielietojums lēmumu pieņemšanā-
Spēļu teorijas pielietojums lēmumu pieņemšanā
Nr. | Chapter | Page. |
Saturs | 3 | |
Anotācija | 4 | |
Annotation | 5 | |
Аннотация | 6 | |
Ievads | 7 | |
1. | Spēļu teorijas attīstības vēsture | 10 |
2. | Lēmumu pieņemšana | 12 |
3. | Spēļu formas | 16 |
3.1. | Spēļu piemēri | 16 |
3.2. | Spēles normālforma | 17 |
3.2. | Neša līdzsvars | 18 |
3.3. | Spēles ekstensīvā forma | 22 |
4. | Spēļu iedalījums | 26 |
4.1. | Iedalījums pēc spēlētāju skaita | 26 |
4.2. | Iedalījums pēc stratēģiju skaita | 27 |
4.3. | Sinhronas (simultaneous) un secīgas (sequential) spēles | 27 |
4.4. | Spēles ar pilnīgu vai nepilnīgu informāciju | 27 |
4.5. | Konstantas un mainīgas summas spēles | 28 |
4.6. | Kooperatīvās un nekooperatīvās spēles | 31 |
4.7. | Simetriskas spēles | 31 |
5. | Spēļu piemēru apskats | 33 |
5.1. | Cietuma dilemma | 33 |
5.2. | Dzimumu cīņa | 35 |
5.3. | Trīs cilvēku duelis | 36 |
5.4. | Monētu spēle | 37 |
6.1. | Monētu spēle | 39 |
6.2. | Dzimumu cīņa | 42 |
6.1. | Programma Neša līdzsvara atrašanai | 47 |
Secinājumi uz priekšlikumi | 53 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 54 | |
Galvojums | 56 | |
Pielikumi | 57 | |
Monētu spēles programmas kods | 57 | |
Dzimumu cīņas programmas kods | 61 | |
Programma Neša līdzsvara atrašanai | 69 | |
Pamācība interaktīvo materiālu startēšanai | 81 |
Spēļu teorija ir konfliktu risināšana, izmantojot matemātiskās metodes. Tai ir pielietojums ekonomiskos, politiskos, ekoloģiskos un sociālos procesos, kā arī matemātikā un militārajā stratēģijā. Par tās nozīmību liecina divas piešķirtās Nobela prēmijas ekonomikā.
Darba mērķis ir izanalizēt spēļu teorijas pielietojumu lēmumu pieņemšanā, tās pielietojumu ekonomikā un izstrādāt interaktīvus piemērus, izmantojot programmēšanas valodas Java apletus.
Darbā apskatīta spēļu teorijas attīstības vēsture, lēmumu pieņemšana, spēļu formas (ekstensīvā un normālforma), iedalījums (iedalījums pēc spēlētāju un stratēģiju skaita, sinhronas un secīgas spēles, spēles ar pilnīgu un nepilnīgu informāciju, konstantas un mainīgas summas spēles, kooperatīvās un nekooperatīvās spēles, simetriskas spēles), un populāri spēļu piemēri (cietuma dilemma, dzimumu cīna, trīs cilvēku duelis un monētu spēle) un izveidoti trīs interaktīvi materiāli – programma Neša līdzsvara atrašanai, monētu spēle un dzimumu cīņa.…
Darbā apskatīta spēļu teorijas attīstības vēsture, lēmumu pieņemšana, spēļu formas, iedalījums un populāri spēļu piemēri, un izveidoti trīs interaktīvi materiāli izmantojot Java apletus.
- Lēmumu analīze informācijas tehnoloģijas projekta izstrādē
- SIA "Līra" finansiālā stāvokļa analīze un novērtējums
- Spēļu teorijas pielietojums lēmumu pieņemšanā
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Lēmumu analīze informācijas tehnoloģijas projekta izstrādē
Term Papers for university71
-
SIA "Līra" finansiālā stāvokļa analīze un novērtējums
Term Papers for university93
-
SIA “P” finansiālā stāvokļa novērtējums un maksātnespējas prognozēšana
Term Papers for university44
Evaluated! -
Nodokļi uzņēmējdarbībā
Term Papers for university64
Evaluated! -
Interneta telefonija un tās pielietojums biznesa komunikācijās
Term Papers for university80
Evaluated!