Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:930299
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.07.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 39 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Аннотация    5
  Ievads    6
1.  Tūrisma aģentūru darbības specifika    8
1.1.  Tūrisma aģentūru darbības galvenie uzdevumi    8
1.2.  Tūrisma aģentūra kā biznesa veids    9
1.3.  Tūrisma aģentūru loma    12
1.4.  Tūrisma aģentūru tipi un veidi    13
1.5.  Komercdarbība, tās būtība    14
1.6.  Komercdarbības specifika tūrisma aģentūrai    15
2.  Mainīgā komercvide, uzņēmumu pielāgošanās komercvidei    18
2.1.  Uzņēmuma vidi ietekmējošie faktori    18
2.2.  Komercvide un tās būtība    18
2.2.1.  Komercdarbības ārējā vide    19
2.2.2.  Komercdarbības iekšējā vide    27
2.3.  Finansu analīzes būtība    29
3.  Tūrisma aģentūras „El’Santa” vispārējais darbības raksturojums    34
3.1.  Informācija par tūrisma aģentūru    34
3.2.  Tūrisma aģentūras El’Santa piedāvājums    37
3.2.1.  Čarteru reisu programma Rīga – Burgasa – Rīga 2008 vasara    38
3.2.2.  Čarteru reisu programma Rīga – Burgasa – Rīga 2009 vasara    39
3.2.3.  Atpūties aktīvi – slēpo Bansko, Bulgārijā!    40
3.2.4.  Speciālie piedāvājumi    41
3.2.5.  Bērnu nometnes un Festivāli Bulgārijā    43
3.3.  Mārketinga plāns    43
3.3.1.  Tirdzniecības veicināšana    45
3.3.2.  Klientu struktūra    46
3.3.3.  Konkurence    47
3.3.4.  Finansiālā darbība, riski un to samazināšana    47
4.  Tūrisma aģentūras „El’Santa” finansiālās un ekonomiskās darbības novērtējums 2007. un 2008. gadā    50
4.1.  Rentabilitātes rādītāji    50
4.2.  Likviditātes rādītāji    52
4.3.  Saistību un maksātspējas rādītāji    56
4.4.  Uzņēmuma aktivitātes rādītāji    59
5.  Uzņēmējdarbības veicināšana, ERAF projekts dalība izstādē „Moscow International Travel & Tourism Exhibition MITT 2009”    66
5.1.  Projekta ietekme uz ilgtspējīgu attīstību un makroekonomisko stabilitāti    67
5.2.  Projekta izmaksas un finansēšanas avoti    71
  Secinājumi un priekšlikumi    72
  Izmantotā literatūra un avoti    75
  Pielikumi    78
Extract

Diplomdarba tēma ir aktuāla, jo uzņēmums ir radies pie strauji augošas ekonomiskās situācijas nekustamo īpašumu nozarē, kā arī vēlāk tūrisma sfērā. Šajā laika posmā strauji attīstījās līdzīgi ekonomiskie subjekti. Tomēr, strauji pasliktinoties vispārējai ekonomiskajai situācijai pasaulē, ir jārod risinājums kā pārdzīvot šī brīža situāciju.
Uzņēmuma „El’Santa” iepriekšējā darbība bija saistīta ar nekustamo īpašumu pirkšanu un pārdošanu Bulgārijā. Uzņēmuma vadībai, saskaroties ar augošo klientu interesi tūrisma jomā, radās ideja izveidot tūrisma aģentūru.
Tūrisma aģentūra „El’Santa” darbojas tūrisma nozarē kā mazais tūroperators, kuras darbības pamats balstās uz individuālu un sirsnīgu pieeju katram klientam un elastīga cenu politika. Uzņēmuma veiksmīgas darbības noteicošais faktors ir sniegto pakalpojumu un piedāvātās produkcijas garantētā kvalitāte.
Uzņēmējdarbības veicināšanai, tūrisma aģentūra El’Santa iesniedza projektu Eiropas Reģionālajam attīstības fondam par dalību izstādē Moscow International Travel & Tourism Exhibition MITT 2009 no 2009. gada 18. marta līdz 21. martam, kurš tika apstiprināts un piešķirts finansējums. Uzņēmums El’Santa ir vienīgā tūrisma aģentūra , kas pārstāv Latviju šajā izstādē. Šī projekta mērķis ir attīstīt ienākošo tūrismu Latvijā. Piesaistīt tūristus no Krievijas Latvijai, tās galvaspilsētai Rīgai un Jūrmalai. Izstādes laikā veidot sadarbību ar tūrisma aģentūrām, kas darbojas Krievijā un piesaista tūristus braucieniem ārpus Krievijas robežām. Iepazīstināt ar iespējām atpūsties Latvijā, piedāvāt gatavās ceļojumu paketes, viesnīcu rezervācijas, plašas ekskursiju programmas Latvijas teritorijā un Baltijas valstīs, kruīzu programmas Baltijas jūrā.
Konkurence šobrīd tirgū kļūst arvien saspringtāka, jo visām tūrisma aģentūrām nepieciešams cīnīties par savu klientu noturēšanu. Mazāk ir arī iespēju piesaistīt jaunus klientus, tāpēc tūrisma aģentūra „El’Santa” patstāvīgi seko līdzi mainīgās komercdarbības apstākļiem un pielāgojas tirgus tendencēm pie esošās ekonomiskās situācijas valstī.
Tūrisma aģentūra piedāvā plašu produktu un pakalpojumu klāstu, kas ļauj apmierināt dažādu klientu prasības un vēlmes, veidojot speciālos piedāvājumus kā: Eurotrip 2009, Festivāli un nometnes Bulgārijā, grupu braucieni uz AAE, Infotūre uz Bulgāriju tūrisma aģentūru darbiniekiem u. c.
Šī diplomdarba mērķis ir veikt tūrisma aģentūras „El’Santa” saimnieciskās darbības analīzi un izstrādāt attīstības perspektīvas tās darbības uzlabošanai. Lai šo mērķi sasniegtu, tika izvirzīti šādi darba uzdevumi:
1.Iepazīties ar teorētisko literatūru par tūrisma komercdarbības vidi un tās attīstības ietekmējošajiem faktoriem;
2.Iepazīties ar tūrisma attīstības ietekmējošajiem faktoriem Latvijā;
3.Raksturot saimnieciskās darbības specifiku tūrisma aģentūrai;
4.Izpētīt informāciju par tūrisma aģentūras „El’Santa” saimniecisko darbību;
5.Raksturot un analizēt tūrisma aģentūras saimniecisko darbību;
6.Izdarīt secinājumus par tūrisma aģentūras pašreizējo saimniecisko darbību;
7.Izstrādāt priekšlikumus tūrisma aģentūras „El’Santa” saimnieciskās darbības uzlabošanai.
Diplomdarbā tika izmantoti dažāda veida informācijas avoti: mācību grāmatas par tūrismu, uzņēmējdarbību un finansu pārvaldību, interneta resursi, publikācijas presē, tūrisma aģentūras „El’Santa” nepublicētie materiāli. Kopumā tika izmantoti 40 literatūras avoti.
Darba beigās autore ir izdarījusi secinājumus un sniegusi priekšlikumus tūrisma aģentūras „El’Santa” saimnieciskās darbības uzlabošanai.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −42,96 €
Work pack Nr. 1127313
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register