Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:615112
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.08.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 27 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ATTĒLU SARAKSTS    3
  TABULU SARAKSTS    4
  DARBĀ LIETOTO SAĪSINĀJUMU SARAKSTS    5
  ANOTĀCIJA    6
  ANNOTATION    7
  IEVADS    8
1.  TŪRISMA KONCEPTUALIZĀCIJA    9
1.1.  Tūrisma jēdziens un veidi    9
1.2.  Tūrisma produkts un tā komerciālā vērtība    14
1.3.  Tūrisma attīstību reglamentējošie dokumenti Latvijā    17
2.  JĒKABPILS PILSĒTAS PAŠVALDĪBAS KULTŪRAS PĀRVALDES RAKSTUROJUMS UN LOMA PILSĒTAS ATTĪSTĪBĀ    20
2.1.  Kultūras pārvaldes vispārējs raksturojums    20
2.2.  Jēkabpils Tūrisma informācijas centrs    22
3.  TŪRISMA RESURSI JĒKABPILS PILSĒTĀ – IESPĒJAS UN PROBLĒMAS    24
3.1.  Jēkabpils pilsētas tūrisma resursu raksturojums    24
3.2.  Jēkabpils pilsētas tūrisma attīstības problēmas    31
3.3.  Jēkabpils pilsētas tūrisma attīstības iespējas    32
3.4.  Aptaujas rezulātu analīze    38
  SECINĀJUMI    43
  PRIEKŠLIKUMI    45
  IZMANTOTĀS INFORMĀCIJAS AVOTU SARAKSTS    46
Extract

Izvērtējot Jēkabpils pilsētas attīstības programmu, tūrisma resursus, līdzšinējo nozares attīstību un sniedzot SVID analīzi, darbā noteikti vairāki galvenie pasākumi tūrisma attīstībai.
Kvalifikācijas darba mērķis: vērtēt tūrisma produktu virzību Jēkabpils pilsētas tūrisma tirgus attīstībā.
Lai sasniegtu mērķi, tika izvirzīti sekojošie kvalifikācijas darba uzdevumi:
1. raksturot situāciju tūrisma nozarē Latvijā.
2. definēt tūrisma produkta specifiku, prasības, instrumentus.
3. noskaidrot Jēkabpils pilsētas pašvaldības kultūras pārvaldes un Jēkabpils Tūrisma informācijas centra lomu pilsētas tūrisma tirgū.
4. analizēt Jēkabpils pilsētas piedāvātos tūrisma produktus.
1. TŪRISMA KONCEPTUALIZĀCIJA
1.1. Tūrisma jēdziens un veidi
Eiropā un visā pasaulē tūrisms ir viena no vadošajām un visstraujāk augošajām nozarēm un tiek uzskatīts par stratēģisku ekonomiskās attīstības un nodarbinātības prioritāti. Saskaņā ar Pasaules Tūrisma organizācijas (PTO) statistikas datiem, tūrisms ir pasaulē lielākais eksporta ienākumu avots ar nozīmīgu darbavietu skaitu, kā arī svarīgs reģionālās un sociālās attīstības faktors [20.]. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register