Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu pamatkustību apguves sekmēšana kustību rotaļās

     

    Term Papers57 Pedagogy

21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:258322
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.01.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 47 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija   
  Annotation    5
  Ievads    5
1.  Pamatkustību apguve pirmsskolā    8
1.1.  Pamatkustības, to attīstīšanas iespējas pirmsskolā    8
1.2.  Vecākā pirmsskolas vecuma attīstības raksturojums problēmas skatījumā    16
2.  Rotaļa - pirmsskolas vecuma bērnu pamatkustību attīstības sekmētāja    20
2.1.  Rotaļas, to veidi    20
2.2.  Kustību rotaļas vecāka pirmsskolas vecuma bērnu pamatkustību apguves sekmētājs    24
3.  Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu pamatkustību sekmēšana kustību rotaļās    28
3.1.  Metodoloģiskais pamatojums    28
3.2.  Pamatkustību apguves līmeņa novērtējums pētījuma sākumā    29
3.3.  Praktiskais darbs ar bērniem    35
3.4.  Iegūto pētījuma rezultātu apstrāde un analīze    40
  Secinājumi    46
  Izmantotā literatūra un informācijas avoti    47
Extract

Secinājumi
Kvalifikācijas darba izstrādes gaitā tika apkopotas un analizētas pedagoģiskās un psiholoģiskās atziņas par kustību rotaļu, kā pamatkustību attīstības veicinātāju. Pētīta kustību rotaļas ietekme uz 5 - 6 gadus vecu bērnu lēcienu attīstību, izstrādāta un aprobēta kustību rotaļu kopa lēcienu attīstīšanai.
Bērns un rotaļa ir nesaraujami saistīti, jo rotaļa rada bērnā prieku, enerģiju, kā arī, viņam nemanot, māca, attīsta. Kustības cilvēkam nepieciešamas, jo tās pilnveido svarīgāko iekšējo orgānu funkcijas, veicina labvēlīgāku fizioloģisko procesu norisi organismā. Tāpēc tieši pirmsskolas vecumā, kad bērns aug un attīstās, īpaši svarīgi ir nodrošināt optimālu kustību aktivitāti.
Pedagogiem jāizmanto visi iespējamie līdzekļi, lai iesaistītu bērnus aktīvā, radošā rotaļu darbībā.
Darba izstrādes gaitā tika izdarīti šādi secinājumi:
1. Ilgstoša atrašanās statiskā stāvoklī bērnu nogurdina. Bērna kustību aktivitātes ierobežošana ir pretrunā ar augošā organisma nepieciešamību.
2. Labo un koordinēto pamatkustību veidošana iespējama tikai bērna aktīvas darbības laikā.
3. Kustību rotaļas ievērojami lielākā mērā, kā citas aktivitātes formas, atbilst augošā organisma kustību vajadzībām.
4. No pedagoga prasmes vadīt rotaļu ir atkarīgs bērnu noskaņojums un lietderīgā atdeve rotaļā.
5. Pozitīvās emocijas rotaļas laikā sekmē bērna fizisko un garīgo attīstību.
6. Rotaļas funkcijas nodrošina bērna attīstību veselumā. Kustību rotaļās bērniem nostiprinās pamatkustību iemaņas un attīstās fiziskās īpašības.
7. Organizējot kustību rotaļas bērnu lēcienu attīstīšanai un apgūšanai:
o jāvadās pēc rotaļu organizēšanas metodikas;
o kustību rotaļām jāizvirza noteikts mērķis;
o jāievēro bērnu sagatavotības līmenis;
o jāievēro pakāpeniskums, pārejot no vienkāršām rotaļām uz vairāk sarežģītām rotaļām;
o jāievēro bērnu vecuma un individuālās īpatnības;
o jāraugās, lai bērni apzinīgi izpildītu rotaļu noteikumus;
o jāpārdomā rotaļu saturs, lai rotaļa būtu interesanta un aizraujoša.
Līdz ar to izvirzītie uzdevumi ir izpildīti, mērķis sasniegts un hipotēze apstiprinājusies.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −45,67 €
Work pack Nr. 1236768
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register