Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu sadarbības prasmju sekmēšana kustību rotaļās

     

    Term Papers38 Pedagogy

14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:775367
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.04.2022.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 44 units
References: Not used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    5
1.  VECĀKĀ PIRMSSKOLAS VECUMA BĒRNU SADARBĪBAS PRASMJU SEKMĒŠANA KUSTĪBU ROTAĻĀS    7
1.1.  VECĀKĀ PIRMSSKOLAS VECUMA BĒRNU RAKSTUROJUMS    7
1.2.  ROTAĻA UN SPĒLE KĀ BŪTISKS FAKTORS BĒRNU SADARBĪBAS PRASMJU SEKMĒŠANAI    11
1.3.  KUSTĪBU ROTAĻAS UN TO ORGANIZĒŠANAS PRINCIPI    16
2.  BĒRNU SASKARSMES PRASMJU IZZINĀŠANA UN SADARBĪBAS PRASMJU SEKMĒŠANA KUSTĪBU ROTAĻĀS    21
2.1.  PĒTĪJUMA METODOLOĢISKAIS RAKSTUROJUMS    21
2.2.  BĒRNU SADARBĪBAS PRASMJU RAKSTUROJUMS    22
2.3.  REZULTĀTU ANALĪZE    26
  SECINĀJUMI    33
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    34
  PIELIKUMS    37
Extract

SECINĀJUMI
Darba autorei, veicot pētījumu un apkopojot gan pētījuma rezultātus, gan teorētiskās bāzes principus ir radušies šādi secinājumi par vecākā pirmsskolas vecuma bērnu sadarbības prasmju sekmēšanu kustību rotaļās:
1. Pedagoģiskās un psiholoģiskās literatūras klāsts ir ļoti plašs un tas palīdz izprast sadarbības prasmju būtību un nozīmību.
2. Pedagoga svarīgākais uzdevums ir ne tikai, bērniem, sniegt zināšanas, bet arī veicināt viņos sadarbības prasmes, respektīvi, attīstīt bērnu spējas sadarboties pa pāriem vai kolektīvā, vienlaicīgi attīstot ikkatra bērna individualitāti.
3. Pedagogam ir nepieciešams pārzināt sadarbības prasmju saturu un to grupas. Tās ir prasmes, kuras nodrošina kā psiholoģisko, tā arī praktisko gatavību sadarbībai.
4. Lai sadarbības prasmju sekmēšana izdotos, pedagogam ir nepieciešams izmantot dažādus paņēmienus kā arī tiem ir jānoris labvēlīgā un pozitīvā gaisotnē, jo tādā veidā tiks stimulētas gan prasmes, gan bērna uzticība un vēlme pilnveidoties.
5. Bērnu sadarbības prasmju pilnveide ir nepieciešama nepārtraukti, taču pedagogam ir jāzina kādi ir grupas apstākļi, tāpat arī ir nepieciešams novērtēt jau esošo sadarbības prasmju līmeni, lai spētu pārdomāti to pilnveidot.
6. Labvēlīgai bērna attīstībai ir nepieciešami labvēlīgi sadarbības apstākļi, respektīvi grupiņā ir nepieciešams labs mikroklimats, bērnu ieinteresētība un prasmei sadarboties.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,70 €
Work pack Nr. 1391750
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register