Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Vecākā pirmsskolas vecumposma bērnu saskarsmes prasmju sekmēšana sporta nodarbībās

     

    Term Papers64 Pedagogy

21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:140287
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.03.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 48 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Vecākā pirmsskolas vecumposma bērnu saskarsmes prasmju attīstības raksturojums saistībā ar pētāmo problēmu    7
1.1.  Vecākā pirmsskolas vecumposma bērnu attīstības raksturojums    7
1.2.  Saskarsmes jēdziens un būtība    16
1.3.  Sporta izglītība saskarsmes prasmju sekmēšanai pirmsskolā    25
2.  Vecākā pirmsskolas vecumposma bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanas izpēte    34
2.1.  Pētījuma metodoloģiskais pamatojums    34
2.2.  Intervijas rezultātu apkopojums un analīze    38
2.3.  Sākotnējās novērošanas rezultātu apkopojums un analīze    40
2.4.  Pedagoģiskās izmēģinājuma darbības apkopojums un analīze    43
2.5.  Atkārtotās novērošanas rezultātu apkopojums un analīze    52
  Secinājumi    58
  Priekšlikumi    60
  Literatūras un avotu saraksts    61
  Pielikumi    64
Extract

Priekšlikumi
Lai vecākā pirmsskolas vecuma bērniem tiktu sekmētas saskarsmes prasmes, veicot darba izstrādi, radušies sekojoši ieteikumi pedagogiem:
1. Jebkurā mērķa īstenošanā, svarīgākais komponents ir pedagoga attieksme pret to, ko viņš dara. Tieši attieksme nosaka to kāds būs pedagoga ieguldījums konkrētas problēmas risinājumā. Tādēļ, ja tiek nostādīts kāds mērķis, tad pret tā īstenošanu nedrīkst izturēties
pavirši.
2. Videi, kurā atrodas bērns ir jābūt atbilstošai viņa vajadzību apmierināšanai, gan no sociālā, gan fiziskā skatījuma. Tai jābūt piepildītai ar pozitīvām emocijām, bērnam ir jāsniedz iespēja justies novērtētam un vajadzīgam.
3. Dodot bērniem pildīt uzdevumus, sākotnēji ir nepieciešams izzināt konkrēto bērnu individuālās attīstības likumsakarības, noskaidrot bērnu spējas, intereses un vajadzības.
4. Lai noskaidrotu kādas ir bērnu saskarsmes prasmes, ir jāpārzina saskarsmes prasmju kritēriji, jāveic pētījums un rezultātu analīze. Balstoties uz rezultātiem jāizvēlas piemērotākās aktivitātes konkrēta mērķa sasniegšanai.
5. Uzdevumiem, vingrinājumiem un spēlēm jābalstās uz pozitīvām emocijām, lai mazinātu iespējamību bērnu savstarpējo konfliktu radīšanai.
6. Lai sporta nodarbības būtu interesantākas un pārdomātas, skolotājiem nepieciešams izmantot pēc iespējas dažādāki paņēmieni un metodes, kas sekmēs ne tikai saskarsmes prasmes, bet arī vispusīgu personības attīstību.
7. Piedāvājot uzdevumus skolotājam, ir jābūt pārliecinātam, ka tie ir piemēroti katra bērna individuālajai, psihiskajai un fiziskajai sagatavotībai.
8. Svarīgi ir veicināt sadarbību ar vecākiem, iesaistot viņus mācību procesā, organizējot
pasākumus, kuros piedalās gan bērni, gan vecāki, gan paši skolotāji.
9. Bērnu intereses saglabāšanai, uzdevumus nepieciešams pakārtot tā, lai to izpildes laikā tiktu izmantots dažāds sporta inventārs.
10. Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu emocionālais fons ir mainīgs, tādēļ bērnu saskarsmi nepieciešams veicināt dažādos dienas režīmos, gan iekštelpās, gan ārā.…

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1365197
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register