Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:137312
 
Evaluation:
Published: 14.04.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopsavilkums    3
1.  Uzņēmuma apraksts    5
2.  Produkta raksturojums    6
3.  Tirgus analīze    7
4.  Marketinga plāns    9
5.  Uzņēmuma darbība    10
6.  Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas    11
7.  Risks. Lielākās problēmas    13
8.  Finanšu informācija    14
  Pielikums    17
  Ražošanas inventāra attēli    18
  Paredzētais darba process    20
  Daži jau vietotie darbi    21
Extract

SIA „Uzņēmuma nosaukums” ir skolēnu mācību firma, kas nodarbojas ar dažādu aksesuāru izgatavošanu, tie ir, auskari, rokassprādzes, krelles un apgleznotas zīda šallītes. SMF oficiālā atrašanās vieta ir _____________________, tālr. –________________. Uzņēmuma dibinātājas ir _______________, kura arī ir uzņēmuma vadītāja. SIA „Uzņēmuma nosaukums” gatavo pašu izdomātas vai pircēja pasūtījuma oriģinālas rotaslietas un nodarbojas ar bojātu rotu salabošanu. SMF izgatavotie darbi ir daudz kvalitatīvāki un oriģinālāki nekā tie, kuri ir pieejami vietējā tirgū.
SMF izgatavo rotaslietas no dažādiem materiāliem, piemēram, pērlītēm, akmentiņiem, filca auduma, drātīm un lentītēm, kā arī no citām sīkām, bet ne mazākajā mērā nesvarīgām detaļām. Izgatavoto darbu kvalitāte ir daudz augstāka, jo tas ir roku darbs. SIA „Uzņēmuma nosaukums” klientiem piedāvā pasūtītajos aksesuāros iekļaut savu ideju, tādā veidā pircējiem nevajadzēs mēnešiem ilgi meklēt piemērotākos aksesuārus. Pateicoties izejvielu kvalitātei, aksesuāru dzīvotspēja ir daudz augstāka nekā veikalos pieejamajiem.
SIA „Uzņēmuma nosaukums” ir vienīgais uzņēmums Iecavā, kas nodarbojas ar rotaslietu izgatavošanu. Šāda pakalpojuma sniegšana ir aktuāla, jo tirgus nereti ir neinteresantu un vienādu preču pilns. Preces cenas ir atbilstošas klientu pirktspējai, šāda cenu politika ļauj iegūt pēc iespējas plašāku pircēju loku. Konkurenci uzņēmuma sastāda citi uzņēmumi, kas nodarbojās ar aksesuāru pārdošanu, taču mūsu produkcijai ir augstāka kvalitāte, inviduāls dizains, kas nekad neatkārtojas. Katras rotaslietas cena tiek noteikta no izejvielu cenas un ieguldītā darba.
Lai skolēnus iepazīstinātu ar SMF darbību _______________ vidusskolā, skolā tiks novietoti vairāki informatīvi reklāmas plakāti par firmas darbības virzienu un piedāvātajiem pakalpojumiem. Papildus informācija tiks ievietota avīzē „________________”. Pilsētas robežās SMF izlīmēs plakātus, kas iepazīstinās ar uzņēmumu. Sākumā reklāmai paredzētā cena būs mazāka, bet uzņēmuma attīstoties reklāmai paredzētā cena tiks paaugstināta.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register