Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:272267
 
Evaluation:
Published: 20.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Saliksim no riņķiem tornīti.

Audzinātāja izdala bērniem tornīšus un saka : ”Parādiet man, kāds, kuram tornītis!”
Audzinātājas interese par rotaļlietu attur bērnus no tā, lai sāktu uzreiz noņemt riņķīšus. Šāds paņēmiens ļauj saistīt bērnu uzmanību, sakoncentrēt to uz tornīša krāsu un formu. „Evai ir sarkans tornītis. Un cik pareizi veidots!” saka audzinātāja un pārvelk pār tornīti ar rokām no augšas uz leju. „ kādā krāsā ir tornītis tev. Jāni?” jautā audzinātāja. „Patausti ar rokām, tas ir gluds, tāds pats kā Evai.”
Tā, brīvi sarunājoties ar bērniem, audzinātāja māca viņus saskatīt tornīša formu. Pēc tam viņa uzaicina bērnus izjaut tornīti, dodama iespēju viņiem darboties un nedaudz pavājināt patvaļīgo uzmanību. Kad bērni ir izjaukuši tornīšus, audzinātāja atkal piesaista viņu uzmanību: „Lūk, cik daudz riņķīšu ir Robertam un Viktorijai, un Dāvim, un Paulai”. „Bet tagad paņemiet vislielāko riņķīti un uzveriet to uz stienīša! Paraugieties uzmanīgi, pameklējiet vislielāko riņķīti!” turpina audzinātāja, atkārtojot norādījumus un dodot bērniem iespēju pārbaudīt savus nodomus.
Tādējādi, atgādinot bērniem, ka arvien jāizraugās vislielākais riņķītis no palikušajiem, audzinātāja māca viņus salikt tornīti. Beigās bērni tiek aicināti izlabot kļūdas, palīdzēt citiem.

Uzzini, kas ir maisiņā!

Bērni sēž pusaplī pie galda. Audzinātāja lūdz kādu no bērniem aizgriezties vai aizvērt acis un ieliek maisā rotaļlietu vai bērniem pazīstamu priekšmetu. Rotaļas dalībnieki redz, ko ielika audzinātāja, bet viņiem ir jāklusē. Viņi uzdod mīklu biedram. Audzinātāja, griežoties pie rotaļas vadītāja, saka: „Uzzini, kas ir maisiņā, un pastāsti mums!” bērns iebāž roku maisiņā un, aptaustījis rotaļlietu, nosauc to. Ja rotaļlieta nosaukta pareizi, bērns to paņem sev.
Citiem bērniem pēc kārtas tiek uzdots analoģiskas mīklas.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register