Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:723338
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.12.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Ātruma ierobežošana ar sodu punktu sistēmas palīdzību    4
2.  Ceļa posmu kontrole    6
3.  Ceļi ar bruģakmeni    8
  Secinājumi    10
  Informācijas avoti    11
Extract

SECINĀJUMI
Atļautā braukšanas ātruma neievērošana ir liela problēma mūsdienās un tas ir cieši saistīts ar ceļu satiksmes nelaimes gadījumiem. Ja tiktu ievēroti braukšanas ātrumu ierobežojumi būtu daudz labāka ceļu satiksmes drošība. Tāpēc šai tēmai nepieciešama pastiprināta uzmanība.
Soda punktu sistēmas ieviešana ir ļoti efektvīva un mērķi attaisnojoša, aplūkojot datus redzams, ka tiešām situācija uzlabojas, ātruma samazināšanās ir novērojama, tas vistiešākajā veidā ietekmē drošību uz koplietošanas ceļiem, negadījumu skaits samazinās, bojā gājušo un smagi cietušo skaits samazinās. Vienīgi nepieciešama nopietna pieeja, lai šīs sistēmas principus vienotu visās valstīs, ja ne visās, tad vismaz kaimiņvalstīm vajadzētu vienoties par vienlīdzīgu soda punktu sistēmas ieviešanu. Protams, pastāv arī citas iespējas kā šo situāciju uzlabot, lai visi būtu vienlīdzīgi likuma priekšā.
Ceļa posmu kontrole ir sevi parādījusi no labākās puses, tā ne tikai labi kontrolē atļauto braukšanas ātrumu, bet arī palīdz dažādos citos variantos, kā, piemēram, novērojot vai transportlīdzeklim ir ieslēgtas gaismas, vai tas nav izsludināts meklēšanā un citas lietas. Protams, kā jau visām sistēmām arī šai sistēmai ir savas vājās puses, tas nozīmīgākais ir tas, ka nepieciešams noskaidrot kurš īsti ir sēdējis pie transportlīdzekļa stūres noteikumu pārkāpšanas brīdī. Šī problēma ir tas iemesls kādēļ daudzās valstīs šī sistēma nav ieviesta.
Aplūkojot rezultātus ir skaidri redzama šīs sistēmas pozitīvais guvums, tādēļ būtu nepieciešams risināt šo problēmu. Var uzlikt tādas kameras kas fiksē gan transportlīdzekļa valsts reģistrācija numura zīmi, gan vadītāja seju, šim pasākumam var katrai funcijai pielietot savu atsevišķu kameru. Ja šīs novērošanas kameras tiktu apstiprinātas arī ātrumiem, kas zemāki par 50km/h tad tas pavērtu plašākas iespējas tās izmantot pilsētas teritorijā.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −-0,80 €
Work pack Nr. 1345588
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register