- Izlases metode

-
Izlases metode
College/University
Research Papers22
Statistics
-
Izlases metode kā nepilnīgās novērošanas veids
College/University
Research Papers24
Statistics
-
Tirgzinību pētījumu sagatavošana, datu avoti, savākšanas metodes
College/University
Research Papers22
Statistics, Sociology, Marketing, Advertising
- Izlases metode

-
Izlases metode
College/University
Research Papers22
Statistics
-
Izlases metode
College/University
Research Papers8
Statistics
-
Tirgzinību pētījumu sagatavošana, datu avoti, savākšanas metodes
College/University
Research Papers22
Statistics, Sociology, Marketing, Advertising
- Daudzdimensiju skalēšana un izmantošana ekonomikas, tirgzinību un reklāmas pētīšanā un izvērtēšanā

-
Daudzdimensiju skalēšana un izmantošana ekonomikas, tirgzinību un reklāmas pē...
College/University
Research Papers15
Economics, Sociology, Statistics
-
Kvantitatīvo metožu izmantošana pētījumā
College/University
Research Papers3
Statistics
-
Regresijas un korelācijas analīzes (pāru un daudzfaktoru) praktiskā izmantoša...
College/University
Research Papers12
Economics, Sociology, Statistics
- Daudzdimensiju skalēšana un izmantošana ekonomikas, tirgzinību un reklāmas pētīšanā un izvērtēšanā

-
Daudzdimensiju skalēšana un izmantošana ekonomikas, tirgzinību un reklāmas pē...
College/University
Research Papers15
Economics, Sociology, Statistics
-
Pasaules ekonomikas apskats
College/University
Research Papers4
Economics
-
Vides analīzes metodes un to izmantošana uzņēmumā a/s "Rīgas Piena kombināts"
College/University
Research Papers21
Economics
- Daudzdimensiju skalēšana un izmantošana ekonomikas, tirgzinību un reklāmas pētīšanā un izvērtēšanā

-
Daudzdimensiju skalēšana un izmantošana ekonomikas, tirgzinību un reklāmas pē...
College/University
Research Papers15
Economics, Sociology, Statistics
-
Regresijas un korelācijas analīzes (pāru un daudzfaktoru) praktiskā izmantoša...
College/University
Research Papers12
Economics, Sociology, Statistics
-
Tirgvedības pētīšana
College/University
Research Papers191
Marketing, Advertising, Statistics