Katru dienu mēs redzam sev apkārt zīmolu preces, tās ir pilnīgi visur, tās var būt mums vai kādam citam garāmgājējam mugurā, uz galvas, kājām vai kur citur un mēs varam pat par to nenojaust. Mums pat nav tādas īstas skaidrības kāpēc mēs vai kāds cits tās pērk vai nēsā.
Ļoti bieži viss sākas ar to, ka pusaudži ierauga, ka citam ir zīmolu apģērbs un sāk gribēt tādu arī sev, līdz ar to dodas pie vecākiem un lūdz viņiem naudu šai precei vai lūdz nopirkt konkrēto zīmolu preci. Taču šīs zīmolu preces visbiežāk izradās ļoti dārgas, jo viņas izceļas ar kādu konkrētu īpašību (logotipu, kvalitāti, dizainu utt.)
Vadoties pēc tā, ka ekonomiskās lejupslīdes laikā patērētāju ienākumi samazinās un līdz ar to samazinās pieprasījums pēc luksus precēm, vēlējos noskaidrot kāda situācija zīmolu preču tirgū ir šobrīd.
Iesaki šo darbu sociālajos portālos, tā iegūsi pēc iespējas vairāk balsotāju:
Katrs no sociālajiem tīkliem ir 1 balss, var balsot ar katru no tiem, tadējādi darbam iedosi 3 balsis! Balsot par katru darbu var 1 reizi dienā no katra sociālā portāla.