Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
 
Par konkursu  
Iesniegtie darbi
  Nolikums   Balvas   Piedalīties!

Konkurences analīzes metodes uzņēmuma SIA "Maxima" piemērā

Autors: Bruno 'Gekons' Gailitis Atlants.lv vērtējums darbam:
Skola: Rīgas Tehniskā universitāte
Darba ID: 596112 
Nobalso par šo darbu: 2 balsis
Šādu ZPD darba tēmu izvēlējos, jo mūsdienu mārketinga pasaulē tieši konkurence ir tas spēks, kas virza uzņēmumus strādāt radošāk, meklēt inovatīvus risinājumus, radīt jaunas tehnoloģijas un piedāvāt kvalitatīvākus produktus par zemākām cenām. Tuvāk vēlējos apskatīt tieši šo nozari, jo mūsdienās pārtikas lielveikalu apmeklējums ir kļuvis par mūsu ikdienas sastāvdaļu, jo tajos var iegādāties ne tikai pārtiku, bet arī daudz un dažādas sadzīves preces. Konkurence šajā nozarē Latvijā ir aktuāla tēma, jo, lai gan konkurentu šajā tirgū ir pietiekami daudz, tirgus līderi ir tikai divi - „Maxima” un „Rimi”. Tieši šī iemesla dēļ ir ļoti interesanti izpētīt kā savā starpā konkurē tieši šī tirgus līderi.
Iesaki šo darbu sociālajos portālos, tā iegūsi pēc iespējas vairāk balsotāju:
download
Komentāri
Nav neviena komentāra
Tavs komentārs
Lai pievienotu komentāru, Tev jāautorizējas ar

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register