Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:582111
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.02.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract


2.5.Aizrautības un degsmes nozīme treniņu procesā
Aizraujoši un prieka pilni treniņi ne vienmēr nozīmē, ka tie ir viegli un ka treniņu slodze nav liela. Interesanti un jaunu izaicinājumu pilni uzdevumi var būt jautri, lai arī to izpildē ir nepieciešama ļoti liela spēka piepūle. Būtībā emocionāli pozitīvu attieksmi sniedz tādi treniņi, kuros līdzvērtīgi sabalansēti izaicinājumu pilni mērķi un sportistu darbības prasmes. Pozitīvas emocijas un savu prasmju izaugsmes apzināšanās treniņos sportistiem dažkārt ir pat svarīgākas nekā izcīnītās godalgas sacensībās. Ja treniņu laikā jaunas prasmes tiks trenētas sportistam interesantā un aizraujošā veidā, pat grūtu uzdevumu izpilde nenoliedzami sagādās prieku un izpildes kļūdām nebūs tik liela negatīvā ietekme kā treniņos ar monotonu darbības veidu vai kritiski vērtējošu trenera emocionālo nostāju. Prasmīgi treneri lieliski zina, ka pozitīvas emocijas paaugstina treniņa efektivitāti, un cenšas sabalansēt katra sportista individuālo prasmju līmeni ar konkrētā treniņu uzdevuma sarežģītību un izaicinājuma pakāpi. Ja sportista prasmju un sagatavotības līmenis ir līdzsvarā ar veicamā uzdevuma grūtības pakāpi, paša vingrinājuma izpilde tiek veikta azartiskā, prieka pilnā emocionālā attieksmē, sekmīgs rezultāts paaugstina sportista pašapziņu, ticību savām spējām un uzdrošināšanos izvirzīt jaunus vēl augstākus mērķus. Prasmju un mērķu izaicinājuma līdzsvars palīdz saskatīt prieku sportā. Ja uzdevums ir pārlieku sarežģīts un sportista prasmes tā izpildei nav atbilstošas, rezultātā veidosies pārmērīga spriedze, satraukums un neveiksmes gadījumā būs daudz grūtāk ticēt savām spējām un prasmēm. Daudzi bērnu un jauniešu sporta treneri, neraugoties uz izteiktu savu audzēkņu jaunu sasniegumu iegūšanas vēlmi, laiku pa laikam ir spiesti atcerēties, ka sportists tikai tad varēs izpildīt jaunu elementu vai uzdevumu, kad būs tam gatavs, un ka jebkura pāragra vai pārmērīgi riskanta uzdevuma izpilde var arī izraisīt traumu, kas vispār šim sportistam liegs turpmāk nodarboties ar sportu. …

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register