Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:993000
 
Evaluation:
Published: 13.11.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Spēle – kas tas ir?    4
  Spēles nozīme mācību procesā    6
  Spēles nozīme cilvēka dzīvē    6
  Imitācijas un lomu spēles    7
  Imitācijas spēles    7
  Lomu spēles    7
  LOMU SPĒLES VEIDI    8
  Lomu spēles norises    10
  Spēļu klasifikācija    11
  Sporta spēles    11
  Loģiskas spēles    11
  Izklaides spēles    12
  Ģeogrāfijas mācību tehnika    12
  Mācīšanas problēmas    12
  Ģeogrāfijas mācību tehnikas saikne ar citām zinātnēm    13
  Ģeogrāfijas mācību metodes    14
  Pētījuma metodes    14
  Aptauja    15
  Aptauja 7. – 8. kl.    16
  7.-8. Klašu skolēnu aptauja par spēles kvalitāti, pēc tās izspēlēšanas    16
  Anotācija    20
  Secinājumi!    21
  Izmantotā literatūra    22
Extract

Spēle ir būtiska cilvēka dzīves sastāvdaļa, kas vienā rindā ar darbu un mācībām. Jau no bērnības cilvēki gandrīz katru dienu sastopas ar dažādiem spēles elementiem. Ar spēli cilvēki saskārās uz ielas, skolā, mājās, pat darba vietā, kad pieaugušam cilvēkam jāizspēlē dažādas dzīves situācijas. Spēlējot cilvēki attīstās, gūst pozitīvas emocijas, sasniedzam izvirzītos mērķus.
Katrs cilvēks apzinās spēles vērtību un darbības, kuras nepieciešamas, lai spēle paliktu vienīgi kā spēle. Tomēr ne katrs cilvēks vēlējas kādreiz uzzināt spēles attīstības vēsturi, spēles attīstības mērķus un kādas darbības ir saistītas ar mērķu sasniegšanu. Kāpēc tieši darbības? Tāpēc, ka ar vārdu „spēle” mēs apzināmies noteiktas kustības, dinamiku, kaut ko tādu, kas nestāv uz vietas, bet attīstās un rosās.

Darba mērķis:
Noskaidrot, ko nozīmē spēle no zinātniskā viedokļa, kā arī noskaidrot spēles lietderību ģeogrāfijas stundās.

Darba uzdevumi:
Atlasīt un izanalizēt literatūru par šo tēmu;
Aptaujāt skolniekus un skolotājus un uzzināt viņas viedokļus par spēlēm;
Izstrādāt ģeogrāfijas spēles pamatskolas klasēm.

Darba hipotēze:

Skolēni ir nepietiekami informēti par spēles nozīmi, skolotāji reti izmanto spēles metodi stundās, taču uzskata spēles metodi par nepieciešamo un lietderīgu stundās.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register