Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:690986
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.08.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 21 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    2
2.  Spēles rašanās vēsture    4
3.  Spēles nozīme sākumskolas bērnu mācību procesā    5
4.  Spēles loma sāk. sk. bērnu psihisko procesu attīstībā    10
4.1.  Spēles nozīme uzmanības attīstīšanā    10
4.2.  Spēļu loma uztveres attīstībā    12
4.3.  Spēle kā atmiņas attīstītāja    14
5.  Spēļu veidi sākumskolas vecuma bērniem    16
5.1.  Intelektuālās spēles    16
5.2.  Kustību rotaļas - spēles    18
5.4.  Didaktiskās spēles    20
6.  Rotaļspēļu iedalījums    22
7.  Kā izvēlēties rotaļspēli un pieeju bērnam tās gaitā    23
8.  Rotaļspēle kā palīgs svešvalodas apguvei sākumskolā    26
9.  Pieaugušā loma un iesaistīšanās spēles gaitā    28
10.  Mācību stundas apraksts    29
11.  Secinājumi    32
12.  Izmantotās literatūras saraksts    33
13.  Pielikums    34
Extract

1. IEVADS.

Ievērojamais padomju pedagogs un ārsts J. Arkins arvien uzsvēra, ka skolēni nevar veselīgi attīstīties bez darbīgas, interesantas dzīves. Tādu darbīgu un aizraujošu dzīvi skolēns īsteno mācībās caur spēli. Būdams ārsts, viņš atzīmē, ka spēle ir vērtīga ne tikai tāpēc, ka tajā skolēns rada, ka tajā skolēns izpauž sevi visspilgtāk, bet arī tāpēc, ka tā labvēlīgi labvēlīgi iedarbojas uz cilvēka veselību.(11.,13.)
Intelektuālo, kognitīvo psihes procesu attīstība šajā vecumā ir saistīta ar galveno darbības veidu – mācībām - tai pašā laikā spēles sākumskolas vecuma skolēniem ir tās, kuras, piederot aktuālās attīstības zonai, rada skolēnā gan drošības izjūtu, gan piesaista emocionālās intensitātes dēļ, tādējādi palīdzot pastarpināti apgūt arī spēles saturā ietverto mācību vielu.
Psihologi atzīst, ka tieši spēles ir viens no galvenajiem attīstības virzītājiem. Par augstāko pakāpi spēļu apguvē uzskata skolēna spējas ievērot, pašam kontrolēt spēļu norises noteikumus, jo tas nozīmē, ka skolēns jau spēj ar gribu kontrolēt savu uzvedību. Paškontroles iemaņas apgūst spēlēs, vēlāk tās savukārt pāriet arī uz ikdienas situācijām. Spēles gaitā tiek dota iespēja izvirzīties līderiem un padotajiem.(12.,45.)
Ļoti būtiski ievērot, ka jebkura spēle tikai tad sasniegs vēlamo rezultātu, ja pēc spēles skolēni sīki un detalizēti pārrunās spēlēto, spēlē izjusto un pārdzīvoto. Tas nepieciešams arī tāpēc, lai skolotājs apzināti vērstu skolēnu uzmanību uz dažādām niansēm, kuras palīdz atklāt apskatāmo tēmu, vai uz lietām, kuras skolēns, iespējams nav pamanījis.



Kursa darba tēma:
Spēle kā sākumskolas skolēnu attīstību un mācīšanos aktivizējoša faktora izmantošana svešvalodas stundās.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1208246
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register