Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

DiscountGreat deal: today with a discount!

Regular price:
0,99
You save:
0,15 (15%)
Discounted price*:
0,84
Purchase
Add to Wish List
ID number:558180
Author:
Evaluation:
Published: 04.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
  Telpu iekārtojuma nozīme bērnam labvēlīgas vides veidošanā    5
  Krāsu nozīme bērnam labvēlīgas vides veidošanā    6
  Interešu centru nozīme labvēlīgas mācību vides veidošanā    6
  Rotaļlietu nozīme bērna attīstībā    9
  Skolotāja nozīme bērnam labvēlīgas mācību vides veidošanā    10
  Literatūras saraksts    11
Extract

Skolotāja praktiskās darbības lauks pirmsskolā ir gana plašs. Skolotājs ienāk grupā, un tā kā viņam priekšā ir ne viens vien darba gads, lai sagatavotu skolas gaitām savus audzēkņus, tad jārūpējas par to, lai izglītojamo grupā būtu attīstoši, bērnu darbību sekmējoši apstākļi.
Daudz uzmanības jāvelta rotaļbāzes izveidošanai un grupas atbilstošai iekārtošanai, jo no tā ir atkarīga sekmīga vai mazāk sekmīga pedagoģiskā darbība un bērna garīgās attīstības rezultāts.
Skolotājam ir nepieciešama liela prasme un telpas izjūta, lai tādos apstākļos, kādi ir pieejami mūslaiku pirmsskolas izglītības iestādēs, izveidotu mājīgu un rosinošu darbības vidi pirmsskolēnam. Telpas dizaina un interjera ietekmei, spēļu un rotaļbāzes materiālajam nodrošinājumam jāsekmē visu pirmsskolas pedagoģiskā procesa norišu realizēšana un kā gala rezultāts jāpanāk labi audzinātas, daudzpusīgi un harmoniski attīstītas personības izveidošanās.
Pirmsskolēna grupas videi ir jābūt pedagoģiski pamatotai, jāatbilst psihologu ieteikumiem un jānodrošina nodarbību norises un citu bērna rotaļdarbību iespējas. Šādas vides izveidošanai nepieciešamas labas profesionālas zināšanas, pedagoga atbildības izjūta un prasme izveidot un radīt optimālus apstākļus, attīstošu vidi, kurā bērns pietiekamā apjomā var rast apstiprinājumu savām vēlmēm, iegūt jaunas zināšanas un nostiprināt jau esošās.
Attīstošo vidi jāveido un jāiekārto tā, lai bērnam būtu iespēja darboties gan vienatnē, gan kopā ar citiem bērniem. Jārada apstākļi, lai būtu kur darboties, kur un ar ko rotaļāties, spēlēties, jo bērna dzīves veids pirmsskolā ir rotaļas un spēles. Caur rotaļām un spēlēm rit bērna attīstība, turklāt, lai bērns attīstītos daudzpusīgi, šī attīstība nedrīkst tikt traucēta.
Lielā mērā pedagoģiskā procesa veiksmīgumu noteiks tas, kā pedagogs veidos vidi, kurā tam jādarbojas kopā ar bērniem, cik radoša un rosinoša tā būs, ko tā spēs piedāvāt bērna radošajai darbībai, kā šī vide ļaus nostiprināt verbālo izziņu praktiskajā darbībā, kā spēs paplašināt bērna interešu loku un vairot zinātkāri.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −1,40 €
Work pack Nr. 1136562
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Labvēlīgas mācību vides veidošana pirmsskolas izglītības iestādē”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/558180

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register