Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
3,49
You save:
0,56 (16%)
Discounted price*:
2,93
Purchase
Add to Wish List
ID number:708643
Evaluation:
Published: 28.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Kas ir izglītība?    4
  Izglītības pakāpes    4
  Izglītības veidi    5
  Izglītības mērķgrupas    5
  LATVIJAS IZGLĪTĪBAS SISTĒMA    6
  Pirmskolas izglītība (ISCED līmenis 0)    6
  Pamatizglītība (ISCED līmenis 1 un 2)    6
  Vidējā izglītība (ISCED līmenis 3)    6
  Pēcvidējā izglītība (ISCED 4.līmenis)    7
  Augstākā izglītība (ISCED 5 līmenis)    7
  Pēcdiploma studijas (ISCED 6.līmenis )    10
  Izglītības attīstības pamatnostādnes 2007.–2013.gadam    12
  Izstrādāta IZM darbības stratēģija 2007.-2009.gadam    13
  Kas ir Nacionālais attīstības plāns?    14
  Secinājumi    16
  Izmantotā literatūra    17
Extract

Pārmaiņas mūsdienu sabiedrībā un tautsaimniecībā izvirza jaunas prasības izglītības sistēmai. Tai jābūt kvalitatīvai, racionālai izdevumu ziņā un pieejamai katram Latvijas iedzīvotājam. Valsts atbalsts izglītībai un zinātnei var būtiski ietekmēt turpmāko Latvijas attīstību. Latvijas ilgtermiņa ekonomiskajā stratēģijā atzīmēts, ka ekonomiskās politikas kontekstā pieaug sociālpolitikas nozīme un investīciju nozīmīgums izglītībā un zinātnē. Latvijas Nacionālajā attīstības plānā uzsvērts, ka Latvijas attīstības pamatā jābūt sabiedrības spējai radīt jaunas zināšanas un tās izmantot tautsaimniecības attīstībai un vispārējā dzīves līmeņa paaugstināšanai.
Tieši tādēļ rakstu šo referātu, lai izpētītu vairāk izglītības sistēmu un vai tā ir pietiekoši kvalitatīva, lai vispārējais dzīves līmenis paaugstinātos.
Tādēļ darbā izskatu izglītības likumu, sistēmu un attīstību, kā arī Latvijas Nacionālais attīstības plāns 2007-2013.
Tā ir sistematizētu zināšanu un prasmju apguves un attieksmju veidošanas process un tā rezultāts. Izglītības process ietver mācību un audzināšanas darbību. Izglītības rezultāts ir personas zināšanu, prasmju un attieksmju kopums.
Izglītības likuma mērķis ir nodrošināt katram Latvijas iedzīvotājam iespēju attīstīt savu garīgo un fizisko potenciālu, lai veidotos par patstāvīgu un attīstītu personību, demokrātiskas Latvijas valsts un sabiedrības locekli.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,59 €
Work pack Nr. 1137814
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Izglītības koncepcija”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/708643

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register