Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:187502
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.02.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  Seši Sigma (Six Sigma)    5
1.1.  Pamatkoncepcija    5
1.2.  Seši Sigma ieviešana, adapcija    6
1.2.1.  Agrīnie ieviesēji salīdzinājumā pret vēlīnajiem ieviesējiem    7
1.2.2.  Tehnoloģiskais ātrums    7
1.2.3.  Iepriekšējais sniegums    7
1.2.4.  Organizācijas lielums    8
1.3.  Seši „triumfi” un sešas Seši Sigma „traģēdijas”    8
1.3.1.  Seši „triumfi”    8
1.3.2.  Sešas „traģēdijas”    9
2.  LEAN metodoloģija    11
2.1.  Pamatkoncepcija    11
2.2.  LEAN metodoloģija sešos „soļos”    13
3.  LEAN Sigma metodoloģija    16
3.1.  Pamatkoncepcija    16
3.2.  Galvenās atšķirības un kopīgās iezīmes starp Seši Sigma un LEAN    17
3.3.  Sinerģija starp Seši Sigma metodoloģiju un LEAN metodoloģiju    19
3.4.  Svarīgākie iemesli LEAN Sigma metodoloģijas neveiksmei    19
3.5.  LEAN Sigma glābj dzīvības    20
3.6.  LEAN Sigma metodoloģijas koncepcijas kopsavilkums    21
  SECINĀJUMI    23
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    25
Extract

SECINĀJUMI
1. Seši Sigma (Six Sigma), kā kvalitātes uzlabošanas metodoloģija, kļuva atpazīstama un plaši pielietota kopš 20. gs. 80. gadiem. Tās pamatideja ir nepārtraukta uzlabošanās, samazinot defektu skaitu. Lai īstenotu Seši Sigma pieeju var izmantot DMAIC metodoloģiju (Definē (Define), Mēri (Measure), Analizē (Analyse), Uzlabo (Improve), Kontrolē (Control)).
2. Ļoti daudzi augsta profila, plaši pazīstami un veiksmīgi uzņēmumi ir ieviesuši Seši Sigma metodoloģiju un tieši šie uzņēmumi ir sekmējuši lielu literatūras un attiecīgās infrastruktūras uzplaukumu, kas ļoti noder tagadējiem ieviesējiem.
3. Lielākās Seši Sigma priekšrocības ir vienkāršu mērāmu rezultātu izmantošana, skaidra lomu un pienākumu sadale, statistisko rīku izmantošana, sapratne par notiekošajiem procesiem, sinerģija ar modernajām tehnoloģijām un tas ir “organisks” kvalitātes pilnveides instruments.
4. Apskatot pieejamo literatūru par tēmu, dažkārt rodas maldīgi priekšstati, kā, piemēram, ka Seši Sigma metodoloģija ir universāls līdzeklis, diezgan bieži novērojama ieciklēšanās uz personīgajiem sasniegumiem, kas nebūt nav metodoloģijas uzdevums. Bieži vien lietojot Seši Sigma, netiek vairs atzītas citas metodes un tiek pārlieku reklamēta tieši Seši Sigma metodoloģija.
5. LEAN metodoloģija radās pēc Otrā pasaules kara Japānā, kā modelis, kas palīdz organizācijām iegūt skaidru vīziju par iespējamiem uzlabojumiem.
6. LEAN mērķis ir samazināt zudumus un pievienot vērtību gala produktam, taču šīs metodoloģijas īstenošana nav vienkārša un viegla. Tā prasa plāšu plānošanu, analīzi, savstarpējo komunikāciju un arī dažāda veida apmācības.
7. Lai sekmīgi ieviestu metodoloģiju ir ieteicams sekot dažiem soļiem – atdalīt LEAN vadību no visa biznesa vadības, pieņemt standartizētu pieeju, iesaistīt visus darbiniekus, veicināt dalīšanos ar labo praksi, atzīt un atalgot panākumus un izmantot benchmarking.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,20 €
Work pack Nr. 1352571
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register