Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Vadīšanas stili starptautiskā uzņēmumā: to izvērtējums un pilnveidošanas iespējas

     

    Term Papers83 Management

21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:805032
 
Evaluation:
Published: 07.06.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 25 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Ievads    5
1.1.  Tradicionālie vadīšanas stili    17
1.2.  Vadīšanas stilu situatīvās līderības teorijas    26
1.3.  Vadīšanas stilu transformatīvās teorijas    31
1.4.  Modernās vadīšanas stilu teorijas    33
2.  Vadīšanas stilu analīze lidsabiedrībā "airBaltic"    35
2.1.  Lidsabiedrības "airBaltic" raksturojums    36
2.2.  Lidsabiedrības darbinieku aptaujas un vadītāja intervijas rezultātu apkopojums    39
3.  Vadīšanas stilu izvērtējums un pilnveidošanas iespēju izstrāde    47
3.1.  Ekspertu un speciālistu intervijas apkopojums    48
3.2.  Vadīšanas stilu pilnveidošanas iespējas    51
  Secinājumi un Priekšlikumi    54
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    57
  Pielikumi    60
Extract

Secinājumi un Priekšlikumi
Bakalaura darba mērķis ir, balstoties uz teorijas analīzi, noteikt lidsabiedrības "airBaltic" vadīšanas stilus divās nodaļās, izstrādājot to pilnveidošanas iespējas, vadīšanas stilu uzlabošanai. Darbā izvirzītā hipotēze, ka vadīšanas stila pilnveidošana var ietekmēt organizācijas iekšējo komunikāciju un darba rezultātus, apstiprinājās. Darba gaitā tika radīti šādi secinājumi:
1. Vadīšanas stils ir paņēmienu kopums, ar kuru vadītājs iedarbojoties uz saviem padotajiem tā, lai tiktu sasniegti uzstādītie organizācijas mērķi.
2. Labam vadītājam jāspēj pielāgoties esošajām situācijām atbilstoši tām pielāgojot vadīšanas stilu, veiksmīgam vadītājam nekad nebūs viens noteikts vadīšanas stils, jo viņš tos mainīs atbilstoši esošajiem apstākļiem.
3. Vadītājs ir tas, kam jāspēj ietekmēt iekšējo vidi un tās darbiniekus, tā, lai tiktu sasniegti organizācijas mērķi, esot ne tikai bosam, bet arī līderim, kas motivē un iedrošina savu komandu tiekties uz šiem mērķiem.
4. Kā svarīgākās vadītājam piemītošās rīcības funkcijas pēc autoru domām tiek uzskatīta plānošana, organizēšana un koordinēšana, kas nodrošina, lai uzstādītie vadības mērķi tiktu sasniegti ar organizācijas darbinieku palīdzību.
5. Tradicionālie vadīšanas stili ir likuši pamatus mūsdienu stilu teorijām, kā autoritārais, demokrātiskais un liberālais vadīšanas stils, mūsdienu organizācijā izteikta viena tradicionālā stila vadīšanair novecojusi, ja vadīšanas stils netiek mainīts un pielāgots atbilstošajiem apstākļiem izmantojot citus vadīšanas stilus.
6. Vadīšanas stilu var ietekmēt dažādi mainīgie apstākļi organizācijā, tāpēc ņemot tos vērā un pielāgojot kādu no situatīvās līderības teorijām ir iespējams paaugstināt vadīšanas efektivitātes rādītājus.
7. Mūsdienās liela nozīme tiek vērsta organizācijas darbiniekiem un iekšējai organizācijas videi, kurā tie, atrodas, ietekmējot šos divus faktorus ar transformatīvo vadīšanas stilu teoriju ir iespējams panākt ātrāku organizācijas uzstādīto mērķu sasniegšanu.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,48 €
Work pack Nr. 1361279
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register