Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:993370
 
Evaluation:
Published: 27.05.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Time period viewed: 20th century (1900 A.D. to 1999 A.D.
2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Uzņēmuma vispārējais raksturojums    3
2.  Apmācību veida noteikšana organizācija    7
3.  Amatu aprakstu nepieciešamība organizācijā    10
4.  Grupu darba problēmas    12
5.  Pozitīvi psiholoģiskā mikroklimata radīšanas priekšnoteikumi    16
6.  Darbinieku motivācija    21
7.  Secinājumi un priekšlikumi    23
8.  Izmantota literatūra    24
Extract

KOLONNA ir lielākais skaistumkopšanas nozares un parfimērijas tirdzniecības uzņēmums Latvijā, kas tirgū darbojas kopš 1991. gada. KOLONNA sniedz iespēju saviem klientiem ērti pieejamā veidā rūpēties par savu izskatu, veselību un labsajūtu vienlīdz kvalitatīvi gan Rīgā, gan citās Latvijas lielākajās pilsētās.
KOLONNA izmanto pasaulē vadošās tehnoloģijas, preces un ekspertu zināšanas parfimērijas un kosmētikas jomā. KOLONNA ir Latvijas lielākais skaistumkopšanas nozares un parfimērijas tirdzniecības uzņēmums, kurā pašreiz darbojas 27 veikali, 43 saloni un frizētavas, kā arī lielākais dienas SPA Baltijā.
Šobrīd uzņēmums attīstās ne vien Latvijā, bet arī ārpus mūsu valsts robežām.Plānots, ka KOLONNA kļūs par nozīmīgu tirgus spēlētāju visā Baltijā un arī Krievijā, kas piesaista ārzemju investīcijas. 2003.gada nogalē atvērti 3 kosmētikas un parfimērijas veikali Sankt Pēterburgā. Skaistumkopšanas nozare ir īpaša – lai atbilstu klientu vēlmēm tai jāspēj apvienot maiga intimitāte, perfekts, atturīgs dizains, profesionāli veikts pakalpojums un, visbeidzot nepieciešama klientu uzticība, kas veidojusies ilgākā laika posmā. KOLONNA atbilst visiem šiem kritērijiem un savā desmit gadu ilgajā pastāvēšanas vēsturē mērķtiecīgi izvērsusi Eiropas standartiem atbilstošu darbību.
Uzņēmuma vēsture sākas pirms piecpadsmit gadiem. Uzņēmēja Ieva Plaude producēja operas un veda izrādes uz Vāciju. Turienes sakopto publiku vērojot, dzima ideja par uzņēmumu. Un tā 1991.gadā 14.februārī tiek piereģistrēts uzņēmums ''Kolonna'', kurā strādā četri darbinieki. Uzņēmuma nosaukuma izvēli ietekmēja iespaidīga kolonna, kura balstīja jaunatvētās izstāžu zāles ''Kolonna'' ieeju Doma laukumā. Tagadējā Jaunā Rīgas teātra ēkā mazā istabiņā sāk darboties Kolonnas pirmā frizētava un kosmētikas salons.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1152308
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register