Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:447843
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.08.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  Uzņēmuma darbību reglamentējošie normatīvie akti un dokumenti    4
2.  Uzņēmuma darbības principi, organizatoriskā struktūra, uzdevumi un funkcijas    6
3.  Uzņēmuma darba organizācija, personāla menedžments    9
4.  Grāmatvedības kārtošanas specifika    12
5.  Uzņēmuma juridisko dokumentu sagatavošanas kārtība    14
  NOBEIGUMS    18
  Izmantotās literatūras un normatīvo aktu saraksts    20
  Pielikumi    21
Extract

NOBEIGUMS
Apskatot un iepazīstoties ar prakses vietu var secināt, ka pašai pilsētai un uzņēmējdarbības tagad nav viegls laiks, pastāt sīva konkurence. Un izvairīties no iespējamajiem riskiem arī nav iespējams, bet tos var minimalizēt, novērtējot un analizējot tirgu, tādā veidā samazinot riska pakāpi, jo bieži vien uzņēmuma neveiksme slēpjas tieši nespējot veikt risku analīzi. Ja pētīt, tad var apgalvot, ka risks var būt saistīts gan ar: visu valsti kopumā, ar pašu uzņēmējdarbības nozari, kurā darbojas uzņēmums, ar uzņēmējdarbību-neparedzētas izmaiņas ražošanā, izejvielu neatbilstība kvalitātei, kā arī paša darbaspēka neatbilstība kvalifikācijai. Tie ir arī finanšu riski: biznesu partneru maksātspēja, nepietiekošo apgrozāmo līdzekļu aprite, inflācija, negaidītas izmaiņas likumdošanā, kļūdains biznesa plāns un tml., tirgus riski: jaunu konkurentu parādīšanās, cenu izmaiņas, pieprasījuma samazināšanās, kā arī cilvēciskie un politiskie riska faktori. Kā redzams risku ir daudz un tie ir ļoti dažādi. No daudziem šiem riskiem var izvairīties, ja pie uzņēmējdarbības strādā sistemātiski un sāk šo darbību laikus. Tāpēc ir nepieciešams, lai katrs darījumus sevī iekļautu atbilstošu norises un izpildes tehniku, kas kopumā veido pārdošanas stratēģiju. Starptautiskā pieredze rāda, ka tikai 20% pārdošanas darījumu rezultātā palielinās ieguldītāja vērtība, šis mazais % galvenokārt ir vājās un nepilnīgās organizēšanas un vadības trūkums. Ļoti būtisku lomu spēlē saikne starp vadītāju-darbinieku-pircēju. Kaut arī pircēja un pārdevēja mērķis var būt dažāds tomēr mērķis pastāv kopīgs: tātad veiksmīga darījuma noslēgšanā. Kur ir tad šī veiksmes formula, laikam katram sava, bet kopumā tā ir kopīgas pazīmes, tādas kā spēja domāt ilgtermiņā, būt vienotai komandai mērķa sasniegšanā. Katram uzņēmējam ir jādomā, kā atrisināt patērētāja problēmas, uzlabojot viņa dzīvi, tādējādi ļaujot dzīvot labāk un ērtāk. Kaut arī pastāv piedāvājumu pārpilnība, tomēr esmu pārliecināta, ka pastāv iespēja vēl joprojām pārsteigt, ieinteresēt patērētāju. Piemēram, piedāvājot vairāk ekoloģiski veselīgāku pārtiku, bez konservantiem, holesterīna efektīvāk pozicionēt šo produktu. Tātad koncentrējoties visvairāk uz pašu patērētāju un viņa vajadzībām. Bieži vien pārlieku liela uzmanība tiek pievērsta iekšējam mārketingam, kaut arī noliegt nedrīkst tā nozīmīgumu, samazinot izmaksas, automatizējot darba procesu, maz laika veltot iekšējai intuīcijai, radošam un kopīgas situācijas aptveršanai. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register