Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:109778
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.10.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.nodaļa.  Reklāma, zīmols un seksualitāte    4
1.1.  Reklāma    4
1.1.1.  Reklāmas vēsture un attīstība    4
1.1.2.  Reklāmas mērķi un to nosacījumi    6
1.1.3.  Drukātā reklāma    6
1.2.  Zīmols    7
1.2.1.  Zīmols „Calvin Klein”    9
1.3.  Seksualitāte    9
1.3.1.  Seksualitāte reklāmā    10
  Teorētiskās daļas kopsavilkums    14
2.nodaļa.  Kontentanalīze    15
2.1.  Kontentanalīzes grafiks    15
2.2.  Kontentanalīzes rezultāti    19
  Praktiskās daļas kopsavilkums    26
  Secinājumi un priekšlikumi    27
  Avotu un literatūras saraksts    28
  Pielikums    29
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Apkopojot teorētiskajā daļā iegūtās atziņas par pētījumā apskatīto tēmu un izanalizējot praktiskā pētījuma iegūtos rezultātus, tiek nonākts pie secinājumiem, ka:
1. tiek piedarīts darbā izvirzītā hipotēze, ka visbiežāk izmantotais paņēmiens, lai apģērbu un smaržu zīmola „Calvin Klein” reklāma tiktu uztverta seksuāla, ir atkailinātas cilvēka ķermeņa daļas;
2. seksualitāte ir viens no efektīvākajiem mārketinga rīkiem;
3. tumšmataini cilvēki tiek uzskatīti par kaislīgākiem un mežonīgākiem, nekā citu matu krāsu īpašnieki, tāpēc „Calvin Klein” drukātajās reklāmās parādās tumšmataini cilvēki;
4. „Calvin Klein” reklāmās tiek izmantoti erotiski, jutekliski pieskārieni un pozas, lai drukātās reklāmas tiktu padarītas vēl seksuālākas;
5. lielākoties „Calvin Klein” drukātās reklāmas ir melnbaltas nekā krāsainas, jo melnbaltas bildes ir skatiena izaicinājums, uzrunā ar intīmu liriskumu un pievilcību;
6. skaistas sievietes uzrunā abu dzimumu mērķauditorijas pārstāvjus, tāpēc viņas tiek vairāk izmantotas „Calvin Klein” reklāmās nekā vīrieši.

Priekšlikumi:
1. reklāmas speciālistiem vajadzētu pievērts lielāku uzmanību seksuāliem tēliem, veidojot reklāmu;
2. seksualitāte reklāmās nav māksla, bet zinātne, tāpēc katram profesionālam reklāmas speciālistam jāpārzina reklāmu veidošanas paņēmieni, lai viņu radītā reklāma tiktu uztverta seksuāla;
3. reklāmas veidotājiem vajadzētu saskatīt un attēlot seksuālo pievilcību ne tikai ar atkailinātām ķermeņu daļām.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1334553
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register