Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:112609
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.03.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Ievads    4
1.  Stratēģijas definīcija un dažādība    6
2.  Stratēģijas izveide, realizācija, mainīšanās    9
2.1.  Stratēģijas funkcijas    11
2.2  Stratēģijas veidi    12
3.  Organizācijas „Post Nevada” apraksts    13
3.1.  Uzņēmuma struktūra    15
3.2.  Uzņēmuma darbinieki    16
3.3.  Uzņēmuma SVID analīze    18
4.  Uzņēmuma “Post Nevada”stratēģijas ietekmējošie faktori    21
4.1.  Iekšējās vides ietekmējošie faktori    20
4.2.  Menedžeru stratēģijas ietekmējošie faktori    22
4.3.  Ārējās vides ietekmējoši faktori    23
  Secinājumi un priekšlikumi    25
  Izmantotās literatūras saraksts    26
Extract

Organizācijas stratēģijas izstrāde ir aktuāla mūsdienas, jo nemitīgi tiek izveidotas jaunas un dažādas organizācijas, citas gluži pretēji-likvidētas. Stratēģiskā plānošana ir disciplinēti pūliņi radīt fundamentālus lēmumus un darbības, kas formē un norāda, kāda ir organizācija, ko tā dara un kāpēc tā to dara, ar skatu uz nākotni.
Process, kurā tiek izstrādāta stratēģija ir ļoti sarežģīts un laikietilpīgs un tā patstāvīgā izpēte nāk tikai par labu organizācijai, paskatoties uz situāciju valstī, un cik daudz organizāciju nonāk līdz bankrota robežai.Tāpēc ir jāpēta un jāsecina katrai organizācijai kādi ir faktori , kas ietekmē stratēģiju.
Kursa darba mērķis ir izpētīt kas ir organizācijas stratēģija, izpētīt kādi ir tās ietekmējoši faktori. Darba mērķa sasniegšanai veicamie uzdevumi:
1.Apskatīt stratēģijas definīcijas daudzveidību, izpētīt teorētiski, kas ir stratēģija;
2.Izanalizēt kā stratēģija tiek izstrādāta un īstenota, kādi faktori ietekmē stratēģiju;
3.Apskatīt stratēģijas realizēšanu tirgū;
4.Aprakstīt kādas ir stratēģijas funkcijas;
5.Noskaidrot kāpēc stratēģija jebkurai organizācijai ir mainīga;
6.Aprakstīt stratēģijas veidus, spriest par pozitīvajām un negatīvajām pusēm;
7.Izveidot secinājumus un priekšlikumus organizācijas stratēģijas uzlabošanai;
Pirmajā nodaļā ir apskatīta stratēģijas definīcijas, un tās daudzveidība, izvērtēti stratēģijas izveides pamatnosacījumi. Otrajā nodaļā ir apskatīts kā izstrādā stratēģiju un kā to realizē un kāpēc tā mainās. Trešajā nodaļā ir apskatīta organizācija „Post Nevada” , veikts tās apraksts. Ceturtajā nodaļā tiek izpētīti kādi iekšējie un kādi ārējie faktori ietekmē organizācijas „Post Nevada” stratēģiju.
Praktiskajā daļā, galvenokārt, ir izmantoti uzņēmuma nepublicētie materiāli, kas pieejami tikai “Post Nevada”. Šie materiāli darbā nav citēti tieši un nav norādītas atsauces uz šo informāciju. Pamatā ir izmantota autores pieredze strādājot šajā organizācijā. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1240158
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register