Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:117119
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.12.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Reklāmas kampaņas kontrole, tās tekošo rezultātu analīze un to efektivitātes novērtējums ir neatņemama visa reklāmas plānošanas procesa sastāvdaļa. Reklāmas kampaņas kontrole nav obligāta procedūra un lielākoties kompānijas nekontrolē reklāmas kampaņas gaitu. Tā vietā uzņēmuma vadītāji analizē pārdošanas apjomus pirms un pēc reklāmas kampaņas, tādā veidā nosakot, vai reklāma strādā vai nē. Tomēr kā rāda pieredze ne vienmēr reklāma veicina pārdošanas apjomu pieaugumu, turklāt 3 no 10 kompānijām pārdošanas apjomi samazinās. Tādējādi, ja uzņēmums neseko līdz kampaņas gaitai, tā var nonākt tādā situācijā, kad ir jau par vēlu ko darīt situācijas uzlabošanai.
Lielas firmas kontrolē un novērtē savas reklāmas kampaņas pat tad, kad visi tirgus faktori norāda uz to, ka reklāma sasniedz nostādītos mērķus.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −1,48 €
Work pack Nr. 1120230
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register