Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:927536
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.08.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Reklāmas izplatīšanas līdzekļu izvēle
Lēmumu pieņemšana par reklāmas izplatīšanas līdzekļu izvēli notiek vairākos posmos:
Lēmums par reklāmas aptveres plašumu un biežumu, iedarbības līmeni;
Reklāmas izplatīšanas līdzekļu veida izvēle;
Specifisko reklāmas izplatīšanas līdzekļu atlase;
Lēmums par reklāmas sinhronizācijas laiku.

Lēmums par reklāmas aptveres plašumu un biežumu, iedarbības līmeni. Problēmas būtība ir rast visefektīvākās iespējas vēlamā reklāmas ziņojuma daudzuma novadīšanai līdz konkrētā mērķtirgus pircējiem. Sabiedrības informētības pakāpe ir tieši proporcionāla reklāmas aptveres plašumam, biežumam un iedarbīgumam.

Reklāmas izplatīšanas līdzekļu veida izvēle. Reklāmas devējam jāpārzina katra reklāmas izplatīšanas līdzekļa iespēja. Konkrēta mediju līdzekļa izvēle ir atkarīga no daudziem kritērijiem. Svarīgākie ir šādi:…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register